Публикация

CredoWeb с първа награда на Forbes за онлайн медия

CredoWeb с първа награда на Forbes за онлайн медия

Първата виртуална обществена дискусия за промени в здравеопазването и кампанията срещу болестта на Бехтерев станаха повод за престижното отличие


CredoWeb спечели първа награда за онлайн медия на 4-ото издание на E-volution Awards. Най-голямата платформа за експертна комуникация в здравеопазването у нас бе отличена на престижния конкурс на  Forbes България, организиран в партньорство с е-act:creative digits, който традиционно селектира най-иновативните дигитални проекти, решения и услуги.

Повод за наградата стана първата по рода си виртуална обществена дискусия за промени в здравеопазването.  В продължение на 1 месец 2500 лекари, медицински сестри, фармацевти, дентални лекари, представители на съсловни организации и на фармацевтичната индустрия се включиха в нея и провокираха политическите партии - кандидати за 44-ото Народно събрание да заявят визиите си за здравна реформа и решение на проблемите в здравеопазването. Съпричастни на дебата индиректно станаха още над 10 000 представители на медицинската гилдия, или близо 50% от активните лекари в България, които системно бяха информирани за хода на дискусията в Credoweb. Онлайн събитието беше със специален достъп, само за реални медицински специалисти и представители на политическите партии. Целта й бе да стимулира активността и градивността на българското медицинско съсловие, което същевременно постави на изпитание концепциите на партиите в навечерието на парламентарните избори. Виртуалната дискусия беше разделена на 3 панела: болнична, доболнична помощ и лекарствена политика. Общият брой въпроси и коментари на участниците надхвърля 350, като най-активни бяха лекарите в големите градове, София, Варна, Бургас, Пловдив и Плевен. 40% от участниците са лидери на мнение в гилдията, но се включиха и лекари, които не изразят често позиция по здравно-политически теми. Най-активни бяха общопрактикуващите лекари, интернистите, педиатрите, невролозите, АГ специалистите, хирурзите и кардиолозите.

В отговор на провокацията на специалистите се включиха 5 партии - ГЕРБ, БСП, ДПС, Реформаторски блок и АБВ, които писмено изказаха своите възгледи за промени в здравеопазването и поеха писмен ангажимент към медицинската общност. Credoweb ще връчи обобщение от идеите и визията на гилдията на новия екип на МЗ и всички отговорни институции, за да бъдат участниците в дискусията сигурни, че тяхното мнение ще бъде взето под внимание. Виртуалната дискусия се налага като ключов комуникационен формат в платформата в следващите месеци. (Виж какви възможности дава)

Друга значима активност, станала повод за решението на журито, е подкрепата на CredoWeb за националната информационна кампания „Изправи се срещу болестта на Бехтерев” на Българското сдружение на болните от болестта на Бехтерев. Над 180 000 души от цялата  страна се включиха в нея, като близо 30 000 се информираха редовно за проблема в специално създадена страница в Credoweb. Анкилозиращ спондилит, или болест на Бехтерев, е автоимунно заболяване, което е форма на хронично възпаление на гръбначния стълб. Най-сериозният проблем при него е късната диагноза, която средно отнема 8-9 г. след първите симптоми на болка в гърба. В проекта се включиха ревматолози и психолози, които регулярно предоставяха информация за превенция, симптоми и диагностика чрез текстови и видео материали. 1050 общопрактикуващи лекари получиха информация за разпознаване и контрол на заболяването и за нови терапевтични възможности.

CredoWeb влиза за втора поредна година в престижната класация. Миналата година взе втора награда. Това e най-голямата платформа за експертна комуникация в здравеопазването. В нея членуват над 12 000 медицински специалисти – лекари, фармацевти, дентални лекари, фармацевти, медицински сестри и др., които представляват близо 50% от активната медицинска  гилдия в България. Покритието на лекарите в големите градове е над 70%. Информацията в платформата се генерира от самите участници, което й придава експертен характер. На тази база се правят анализи, по-задълбочени разработки и статии в полза на потенциалния пациент. Този комбиниран подход създава у потребителите стремеж и критерии за здравословен начин на живот и придава добавена стойност на стандартната комуникация по здравни теми в обществото.

Другите наградени в конкурса бяха ReZZo.bg (Electronic Market), eDesign – OfficeSuite (Best Design, Best User Experience), Тикий Мобайл Солюшънс – TICKEY (Mobile Apps), SoftServe – SoftServe BioLock (Innovations), All Channels | Interaction – Mtel: #twitterменшване (Social Media Content), Knoway Digital – Captain Morgan – Капитанът говори (Digital Campaign), Самсунг България – Всяка дума стига до теб (Responsibility Campaign), Мобайл Системс ООД – OfficeSuite (Going Abroad),Тикий Мобайл Солюшънс ООД (Startup Business), pCloud  (Software Development), eDesign (Web Agency) NEXT-DC (Digital Agency).

По време на церемонията по награждаването почетният гост Калин Радев,  основател на Software Group, заяви, че  технологиите създават нови типове потребители, пазари и бизнес модели. „В България има компании, които продават продуктите и технологиите си по цял свят, и това ни прави наистина глобални”, изтъкна той.

Коментари

Поздравления за целия екип на CredoWeb!

Аптеки Радикс
15 май 2017 18:28

Честито!

г-н Илия Илиев
15 май 2017 11:34

Повечето лекари нямат профили в медията Ви,дори психиатрите не вземат под внимание Интернет посещаемостта в страната ни.Вие сте пионери в тази област.

Поздравления, успех

Поздравления! Много добър екип сте!

Поздравления и пожелания за бъдещи успехи и устрем!

Поздравления!!! Само напред и нагоре!

Браво! Още по-големи успехи в бъдеще!

С пожелание да покорявате още "по -високи върхове!".Бъдете все така креативни !

Поздравления за Екипа на CredoWeb. Продължавайте да бъдете все така проактивни, иновативни и пионери в своята област. Успех и попътен вятър CredoWeb.

Поздравления!