Публикация

НЗОК: Сигнализирайте при нередности с пръстовата идентификация

Това може да ставава писмено или по телефона


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения, свързани със системата за пръстова идентификация.

От днес (01.11.2016 г.) всеки пациент, на когото се налага лечение в болница, ще трябва да бъде хоспитализиран и – съответно, дехоспитализиран, чрез регистрационната система за здравноосигурителни събития при изпълнителите на медицинска помощ (регистрационната система). Всички болници в страната, договорни партньори на Националната здравноосигурителна каса, имат готовност да работят със системата, изтъкват от институцията.

Ако при постъпване или при изписване от лечебното заведение здравноосигурените граждани се натъкнат на нередности, затрудняващи процеса, те могат да сигнализират във всяка районна здравноосигурителна каса, както и на „горещия“ телефон на НЗОК – 0800 14 800, който е безплатен. 

Сигнали и оплаквания могат да се подават и в рубрика „Онлайн консултации“ на сайта на институциятаwww.nhif.bg. Писмени жалби могат да се изпращат на адреса на районните каси или в Националната здравноосигурителна каса – 1407 София, ул. „Кричим“ №1. 
 

Коментари