Публикация

Профилът в CredoWeb помага на лекаря да бъде откриван лесно в интернет

Социалната мрежа за здраве дава на медицинските специалисти популярност, доверие и по-добро позициониране на пазара на здравни услуги.


CredoWeb дава възможност на лекари и други медицински специалисти, включително и на студенти по медицина, да създадат безплатен профил в CredoWeb, който може да играе ролята на личен сайт. Така работещите в здравеопазването могат лесно и без никакви инвестиции да популяризират своята дейност и постижения в интернет. Използването на всички функционалности на CredoWeb е безплатно както за медицинските специалисти, така и за лечебни заведения, организации и институции в сферата на здравеопазването.

Предимството на профилите в социалната мрежа за здраве е, че се откриват лесно на предни позиции при търсене в Googleпо име на специалист, по специалност и населено място (например „добър невролог в Пловдив) или по индикация (например „диабетно стъпало“, „симптоми на алцхаймер“ и т.н.). Разбира се, Google индексира текстове, затова е изключително важно профилът на специалиста да бъде попълнен поне с основните данни:

  • Работно място
  • Описание на дейността и услугите + профилна снимка
  • Данни за контакт

Допълнителен плюс са всякакви други активности в CredoWeb: публикуване на статуси или други материали (текст, видео или презентации), коментари, отговори на пациентски въпроси във форума.

За разлика от други сайтове тип каталог, в CredoWeb всеки специалист има бърз и лесен достъп до личния си профил чрез потребителско име (имейл) и парола. Така информацията там може да бъде актуализирана и допълвана винаги при нужда, без да се налага включването на уебадминистратор. При технически затруднения и въпроси от всякакъв вид можете да се свържете с екипа на CredoWeb на телефони (02) 43 97 317, (02) 43 97 318.

Как другите откриват профила ви в CredoWeb?

Колкото по-пълен е профилът ви, колкото повече публикации, статуси и коментари имате, толкова по-голям е шансът той да бъде открит от потенциални пациенти или колеги. Около 32% от потребителите на CredoWeb всеки разглеждат профили и търсят медицински специалисти, сочат данните от GoogleAnalytics. Ето как другите ще ви откриват:

  • Чрез Google – CredoWeb е оптимизирана за търсачките система, където акцент са имена и специалност на регистрираните медицински специалисти;
  • Чрез вътрешната търсачка в CredoWeb – най-активните лекари се визуализират вляво от нея. При търсене на специалист в дадено населено място, резултатите също се сортират според активностите на медиците. Ако профилът ви не е попълнен – например нямате кратко представяне, нямате снимка и не сте публикували нищо, твърде вероятно профилът ви ще бъде по-надолу в списъка;
  • Чрез отговори на въпроси във форума и коментари под статии, където винаги има линк към профила ви.

Какво да публикувате в CredoWeb?

Принципно има две възможности: да публикувате статия или да пуснете статус, подобно на фейсбук. Много специалисти свързват „публикация“ с представата за научна статия. Ако искате широката публика да научи за Вас и вашите постижения, не е необходимо да пишете дълги материали с позоваване на научни източници. Текстът може да е:

  • Кратък коментар по интересен казус, типичен въпрос, който задават пациентите. Например: Как се поставя диагноза диабет? Кои са първите симптоми на артрозата?
  • Описание на интересен клиничен случай от практиката;
  • Представяне на нов диагностичен или терапевтичен подход, който практикувате;
  • Любопитни новости за заболяванията, които лекувате;
  • Да споделяте чрез статус интересни публикации, снимки или коментари.

Коментари