PHARMA NEXTGEN 2020

Участници

Мнения

PHARMA NEXTGEN 2020

Участници

Мнения

8b354016453f8a6a3229f4df216f17ea

Описание

За втора поредна година CredoWeb организира и проведе  събитието Pharma NextGen, насочено към професионалисти във фармацевтичната индустрия, които следят и прилагат най-новите тенденции в дигиталния маркетинг.

На 22-ри октомври 2020 г.  в продължение на 4 часа 20 висши мениджъри на фармецивтични компании и представители на лекарското съсловие дискутираха предизвикателството, наречено ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЯ - как да я направим гъвкаво, къде успяваме и къде се проваляме.

Събитието се проведе в хибриден формат. Може да видите пълен запис по описаната по-долу програма,  както и отделните видео презентации.

 ПРОГРАМА 

10:00 - 10:05

Откриване

10:05 - 10:20

Как да спечелим вниманието на медицинските специалисти в дигитална среда

Илияна Ангелова, Старши експерт медицински комуникации

CredoWeb

10:20 - 10:27

Предимства на онлайн комуникацията

Проф. д-р Иво Петров, медицински директор, началник на Клиниката по кардиология и ангиология, Аджибадем Сити клиник – Сърдечно съдов център

10:27 - 10:33

Редки заболявания на щитовидната жлеза и калциево фосфорната обмяна -   ОТЗВУК ОТ ЕДИН ОНЛАЙН СИМПОЗИУМ

Проф. д-р Русанка Ковачева, Председател на БСТП

10:33 - 10:38

Онлайн комуникацията либерализира и демократизира научната информация

Екатерина Карпузова, управляващ директор на Bayer България

10:38 - 10:43

Пандемията внесе ред в комуникацията с медицинските специалисти

Д-р Нонна Петрова, управител на Alpen pharma България

10:43 - 11:00

Сесия с въпроси и отговори

11:00 - 11:15

Интеграцията между екипите - ключ към по-добра комуникация с медицинските специалисти и по-добър sales performance в новата реалност

Силвия Александрова и Максим Мариновски

Бизнес развитие мeждународни пазари CredoWeb

11:15 - 11:30

Струва ли си да инвестирате в дигитална комуникация и как се отразява тя на месечните продажби

Димитър Георгиев 

Мениджър бизнес екип Търговско представителство на Egis Pharmaceuticals 

11:30 - 11:45

Най-обещаваща гъвкава трансформация

Д-р Нели Цолова, маркетинг мениджър Ecopharm

11:45 - 12:05

Може ли да бъдем успешни с телефонна визита и виртуален лонч

Д-р Надежда Великова, маркетинг мениджър

Маг. Ф. Пенка Петкова, продуктов мениджър

Маг. Ф. Дияна Стефанова, продуктов мениджър

Gedeon Richter България

12:05 - 12:25

Съвременни подходи за прецизирано набиране на доброволци в клинични проучвания

Дария Райкова – ПР специалист Comac Medical

12:25 - 12:45

Сесия с въпроси и отговори

12:45 - 12:53

UCB & CredoWeb заедно по пътя към дигиталната трансформация

Дарина Загорова, мениджър ключови клиенти

Д-р Лиляна Дурева , медицински научен сътрудник

Радостина Ризова, мениджър човешки ресурси

UCB България

12:53 - 13:03

Как да говорим „Сърдечно за диабета“ на дигитален език

Йоханес Фаркас, General manager 

Д-р Димка Петруняшева, PM Product manager

Д-р Калинка Пейчева- Цончева, Senior medical advisor

Ирена Петкова, Customer Experience manager

Boehringer Ingelheim България

13:03 - 13:08

COVID и пост COVID - дигитализация на процеси или промяна на бизнес модели във фарма индустрията?

Венцислав Добрев, Business Excellence Operations Lead, European Central Cluster, Novartis

13:08 - 13:25

Сесия с въпроси и отговори

13:25 - 13:30

Всичко, което правим, е в името на пациента 

Промо видео - потребителски трафик, алгоритъм за таргетиране на пациенти по здравни интереси, disease awareness & patient support кампании

13:30 - 13:40

Закриване на конференцията



Видео