PHARMA NEXTGEN 2020
Участници
Мнения
PHARMA NEXTGEN 2020
Участници
Мнения
Описание
За втора поредна година CredoWeb организира и проведе събитието Pharma NextGen, насочено към професионалисти във фармацевтичната индустрия, които следят и прилагат най-новите тенденции в дигиталния маркетинг.
На 22-ри октомври 2020 г. в продължение на 4 часа 20 висши мениджъри на фармецивтични компании и представители на лекарското съсловие дискутираха предизвикателството, наречено ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЯ - как да я направим гъвкаво, къде успяваме и къде се проваляме.
Събитието се проведе в хибриден формат. Може да видите пълен запис по описаната по-долу програма, както и отделните видео презентации.
ПРОГРАМА
10:00 - 10:05
10:05 - 10:20
Как да спечелим вниманието на медицинските специалисти в дигитална среда
Илияна Ангелова, Старши експерт медицински комуникации
CredoWeb
10:20 - 10:27
Предимства на онлайн комуникацията
Проф. д-р Иво Петров, медицински директор, началник на Клиниката по кардиология и ангиология, Аджибадем Сити клиник – Сърдечно съдов център
10:27 - 10:33
Редки заболявания на щитовидната жлеза и калциево фосфорната обмяна - ОТЗВУК ОТ ЕДИН ОНЛАЙН СИМПОЗИУМ
Проф. д-р Русанка Ковачева, Председател на БСТП
10:33 - 10:38
Онлайн комуникацията либерализира и демократизира научната информация
Екатерина Карпузова, управляващ директор на Bayer България
10:38 - 10:43
Пандемията внесе ред в комуникацията с медицинските специалисти
Д-р Нонна Петрова, управител на Alpen pharma България
10:43 - 11:00
Сесия с въпроси и отговори
11:00 - 11:15
Интеграцията между екипите - ключ към по-добра комуникация с медицинските специалисти и по-добър sales performance в новата реалност
Силвия Александрова и Максим Мариновски
Бизнес развитие мeждународни пазари CredoWeb
11:15 - 11:30
Струва ли си да инвестирате в дигитална комуникация и как се отразява тя на месечните продажби
Димитър Георгиев
Мениджър бизнес екип Търговско представителство на Egis Pharmaceuticals
11:30 - 11:45
Най-обещаваща гъвкава трансформация
Д-р Нели Цолова, маркетинг мениджър Ecopharm
11:45 - 12:05
Може ли да бъдем успешни с телефонна визита и виртуален лонч
Д-р Надежда Великова, маркетинг мениджър
Маг. Ф. Пенка Петкова, продуктов мениджър
Маг. Ф. Дияна Стефанова, продуктов мениджър
Gedeon Richter България
12:05 - 12:25
Съвременни подходи за прецизирано набиране на доброволци в клинични проучвания
Дария Райкова – ПР специалист Comac Medical
12:25 - 12:45
Сесия с въпроси и отговори
12:45 - 12:53
UCB & CredoWeb заедно по пътя към дигиталната трансформация
Дарина Загорова, мениджър ключови клиенти
Д-р Лиляна Дурева , медицински научен сътрудник
Радостина Ризова, мениджър човешки ресурси
UCB България
12:53 - 13:03
Как да говорим „Сърдечно за диабета“ на дигитален език
Йоханес Фаркас, General manager
Д-р Димка Петруняшева, PM Product manager
Д-р Калинка Пейчева- Цончева, Senior medical advisor
Ирена Петкова, Customer Experience manager
Boehringer Ingelheim България
13:03 - 13:08
COVID и пост COVID - дигитализация на процеси или промяна на бизнес модели във фарма индустрията?
Венцислав Добрев, Business Excellence Operations Lead, European Central Cluster, Novartis
13:08 - 13:25
Сесия с въпроси и отговори
13:25 - 13:30
Всичко, което правим, е в името на пациента
Промо видео - потребителски трафик, алгоритъм за таргетиране на пациенти по здравни интереси, disease awareness & patient support кампании
13:30 - 13:40
Закриване на конференцията
Видео