Лекарите в новата реалност
Участници
Мнения
Лекарите в новата реалност
Участници
Мнения
Описание
Пандемията от COVID-19 промени фундаментално комуникацията между лекарите и фармацевтичните компании и то за кратко време. След втората вълна се очаква и трета, а може би и последващи, които налагат промяна на цялостния бизнес модел. Ограниченият достъп до медицинските специалисти предизвика трескаво търсене на алтернативни методи и лавина от дигитално изпратени към тях послания - заговори се за "digital noise" (дигитален шум). "Количество" и "качество" на комуникацията обаче са две различни измерения. Лекарите промениха своята нагласа в полза на дигиталните активности.
Основните въпроси и предизвикателства на този фон остават:
- Кои са най-ефективните дигитални формати и инструменти?
- Как желаната информация да бъде поднесена атрактивно и увлекателно?
- Кой ще спечели надпреварата за ограничения лимит от време на лекарите?
- Използването на ефективна метрика за отчитане на различни онлайн активности.
Като пионер в тази област, CredoWeb налага и развива нови онлайн формати – виртуални дискусии, онлайн обучения и симпозиуми, уебинари, имейл маркетинг и др. Кои са най-желаните KOL’s в дадена област, които са най-горещите въпроси, свързани с клиничната практика, които са най-интересните новости и практики – това са въпросите, на които се търсят уникални отговори за всеки отделен проект. Резултатът се отразява в реално време на дашборд с най-новите инструменти за бизнес анализ.
В продължение на традиционната ни годишна конференция Pharma NextGen предлагаме на Вашето внимание актуален поглед върху дигиталната комуникация във фармацевтичния бранш. Това е първото от поредица месечни ъпдейти с коментари и анализи на новите тенденции, с които ще продължим през 2021 г.
Очаквайте:
PharmaNextGen - Reloaded
Първо издание: 17 декември
Начало: 15 ч.
„Лекарите в новата реалност“
Уважаеми представители на фармацевтичния бизнес,
Уважаеми експерти в медицината и здравеопазването,
Динамиката на 2020 г. мотивира екипа на CredoWeb да разшири и ускори диалога за новата реалност в здравните системи по целия свят. Затова експертният форум PharmaNextGen ще има своите месечни издания - Reloaded. Защото в кризата всички имаме нужда от презареждане.
Започналият още преди пандемията процес на съществена промяна в начина, по който работи маркетинга във фармацевтичната индустрия, днес вече не е пожелателен, а е условие за съхранение, развитие и успех.
В серия от онлайн събития PharmaNextGen - Reloaded CredoWeb предлага
експертна информация, задълбочен анализ и многостранна дискусия по всички предизвикателства, пред които бизнесът е изправен.
В стартовото издание
PharmaNextGen - Reloaded: „Лекарите в новата реалност“
🟢 Гледната точка на:
- д-р Красимир Койнов, началник Клиника по медицинска онкология,
- д-р Надежда Митева – медицински онколог,
- доц. Антоанета Гатева – ендокринолог,
- д-р Атанас Пелтеков – ОПЛ;
🟢 Как фармацевтичната индустрия отговаря на предизвикателствата:
- д-р Ана Цакова, Merck;
- г-н Константинос Папаянис, MD MSD Bulgaria.
🟢 Фармацевтичният маркетинг на бъдещето:
- Анализ на д-р Кунчо Трифонов, експерт с дългогодишен опит.
Акцентите:
- Как се промени работата в болниците и доболничната помощ;
- Има ли реален научен обмен;
- Какъв е контактът с медицинските представители;
- Какво очакват лекарите от фармацевтичната индустрия.