Участници

Мнения

SafeValue must use [property]=binding: 949141ddc390b351f574b954ca674fac (see http://g.co/ng/security#xss)

Хибридният бизнес модел във фармацевтичната индустрия

Участници

Мнения

1ff3b9c6ced66427b1c618a6f967a413

Описание

Pharma NextGen Reloaded е иновативен формат, който анализира новостите в дигиталната комуникация и бизнес модела на фармацевтичната индустрия. 

В първите две издания на виртуалния дискусионен формат представихме дълбоките промени в работата на лекарите от различните нива на здравеопазването (абстракт  вижте тук), и анализирахме основните предизвикателства, пред които е изправена фармацевтичната индустрия в световен мащаб и на българска територия (вижте акцентите тук).

 

На 17 март 2021 г. се излъчи Live stream с участието на уважавани експерти от  международни фармацевтични компании, които споделят основните стратегии, които използват, както и ролята на хибридния модел в маркетинга и комуникацията с медицинските специалисти.  

 

УЧАСТНИЦИ И ТЕМИ

За международния опит в хибридния модел говориха:

🟣 Рамиро Авилес е посветил 25 г. на маркетинга във фармацевтичната индустрия и здравеопазването в Латинска Америка. Консултант по дигитален маркетинг, многоканален маркетинг, медицински и търговски въпроси на различни компании в бранша.

 

🟣 Томас Пфанемюлер е управител на Exiom Medical, компания в Германия, партньор на чужди фирми, които налагат на немския пазар различни фармацевтични продукти.

 

🟣 Ануп Соанс е автор на книги за работата на фармацевтичните компании, организира програми за обучение и развитие на медицински представители и мениджъри в Индия. Единственият индийски фармацевт, включен в книгата „Изкуството на съвременния мениджмънт на продажбите“, издадена от Американското общество за обучение и развитие. Водещ на Digital Excellence Pharma Academy, инициатива на CredoWeb, чиято цел е да предаде най-новите знания, умения и опит за успешен дигитален маркетинг на компаниите в Индия.

 

🟣 Д-р Ана Цакова, Изпълнителен директор на Мерк България, с коментар на живо за българските измерения на световните процеси във фармацевтичната индустрия. 

 

В ролята на Pharma challenger д-р Кунчо Трифонов,  ръководител на Health PR,  очерта възможните пътища за развитието на бизнеса през следващите години.

 

Водещ: Петър Галев, оперативен директор на CredoWeb.bg