Участници

Мнения

SafeValue must use [property]=binding: 42967df2f24ff743160b5fd06491b7d5 (see http://g.co/ng/security#xss)

PHARMA NEXTGEN 2021

Участници

Мнения

a945c722aba091a2f482f327b108a64b

Описание

На 26-ти октомври за трета поредна година се проведе събитието Pharma NextGen, което  премина при  голям   професионален  интерес и в него се включиха над 260 експерти  от 42 компании.

Участниците се обединиха около следните основни предизвикателства  пред индустрията, които са и  ключовите  фактори за успех:

 

  • Повишаване на дигиталното IQ на организацията
  • Необходимост от ново сегментиране  на базите с лекари по  критерий  дигиталност
  • Преосмисляне и преформулиране на профила и функциите   на медицинския представител в хибридния маркетинг на сегашната реалност
  • Ключова роля на съдържанието
  • Преминаване от по-старите и по-силови PUSH формати   като банер, нюзлетър, статия, уебинар към нови, по-интерактивни и асинхронни, за да се включи всеки в удобно за него време и място.
  • Ролята на данните, статистиката и анализите за успеха  /data-driven approach/
  • Интегриран подход , а не дигитален маркетинг в изолация

 

Може да видите пълен запис по описаната по-долу програма,  както и отделните видео презентации

                                                    ПРОГРАМА НА СЪБИТИЕТО

 

14:00-14:05

Откриване

 

14:05-14:15

Какво означава за фармацевтичната индустрия дигитална трансформация

Хорхе Левинсон

Country Commercial Lead Pharmaceuticals for Bayer Romania, Bulgaria, Republic of Moldova

 

14:15-14:23

Иновативни модели на комуникация в новия световен ред в здравеопазването

Марио Илиев

Country Manager Montavit

 

14:23-14:28

Как да дозираме отдалечения контакт с лекарите?

Сава Огнянов

Country Manager Bulgaria and Moldova for Polpharma

 

14:28- 14:40

Как да се отличим и да задържим вниманието на медицинските специалисти в дигиталния шум

Д-р Кунчо Трифонов

Managing director Health PR

 

14:40-14:47

Как да станем част от ежедневието на медицинския специалист чрез мрежата от сайтове на Google? 

Видео презентация, CredoWeb

 

14:47- 14:50

Да чуем лекарите и фармацевтите:  Дигитален шум и  спам – как да се справим?

 

14:50-15:15

Сесия с въпроси и отговори

 

15:15-15:25

Дигиталните проекти между неизбежната необходимост и премерения риск

Норман Гуглeв

Therapy Area Manager for Astellas Bulgaria, Hungary and Romania

 

15:25- 15:35

Дигитални кампании в условията на COVID. Фокус върху остеопорозата

Нели Босева

Senior Associate Value, Access & Policy,  Amgen Bulgaria

Румяна Петрова

Scientific Communication Manager,  Amgen Bulgaria

 

15:35-15:45

Да чуем лекарите и фармацевтите: Дигиталната комуникация – предимства, предпочитани формати, препоръки към индустрията

 

15:45-16:00

По покана на Ecopharm

проф. д-р Тодор Кантарджиев с анализ за развитието на пандемията и професионалната комуникация в новите условия

 

16:00-16:20

Предизвикателството Национален план за контрол на рака

Лиляна Филипова

Client Project Manager CredoWeb

Ролята на индустрията като партньор на институции и пациентски организации

Проф. д-р Албена Златарева

Policy Lead Bulgaria, North Macedonia and Kosovo, Weastern Balkans Project Lead MSD

 

16:2-16:45

Сесия с въпроси и отговори

 

16:45-16:50

Закриване на конференцията

Видео