За нас

„Кампания за профилактика на детското зрение”, която обединява усилията на оптичния бранш и водещи институции, ще се проведе в цялата страна от 1 септември до 31 октомври 2015 г. Тя ще популяризира необходимостта от редовна профилактика на детското зрение и ще даде възможност на деца и младежи на възраст от 6 до 18 г. да преминат безплатен скрининг на очите в оптики в цялата страна. Целта на скрининга е да бъдат идентифицирани децата, които имат някакъв проблем със зрението и те навреме да бъдат насочени за преглед при офталмолог.
Обичани българи казаха на светско събитие: "Погрижете се навреме за здравето на детските очи". С модно ревю на очила от новата колекция на KWIAT известни спортисти, лица от тв екрана и други популярни личности изразиха подкрепата си към Националната кампания за профилактика на детското зрение. . Йордан Йовчев - едно от лицата на кампанията - с млади гимнастици, които тренира
Даниел и Алекзандър демонстрират част от уменията си
Олимпийската и световна шампионка Тереза Маринова също сложи очила KWIAT
Момичетата от новия национален ансамбъл по художествена гимнастика изпълниха демонстрационна съчетание
Алфредо Торес с четирите си деца
Ансамбълът по време на съчетанието
Юлияна Дончева със сина си Станислав
Управителят на българската марка очила "Квят" Павел Цветков и модният експерт Любомир Стойков
Глория с дъщеря си
Синоптичката Деси Банова с дъщеря си
Обща снимка на участниците с събитието