За нас

 

За втора поредна година CredoWeb организира събитието Pharma NextGen, насочено към професионалисти във фармацевтичната индустрия, които следят и прилагат най-новите тенденции в дигиталния маркетинг.

 

ВКЛЮЧЕТЕ СЕ ТУК

 

Събитието ще се проведе на 22 октомври 2020 г.  от 10.00 до 13.30 часа

ОНЛАЙН и е напълно БЕЗПЛАТНО.

 

 ПРОГРАМА

10:00 - 10:05

Откриване

 

10:05 - 10:20

Как да спечелим вниманието на медицинските специалисти в дигитална среда

Илияна Ангелова, Старши експерт медицински комуникации

CredoWeb

 

10:20 - 10:27

Предимства на онлайн комуникацията

Проф. д-р Иво Петров, медицински директор, началник на Клиниката по кардиология и ангиология, Аджибадем Сити клиник – Сърдечно съдов център

 

10:27 - 10:33

Редки заболявания на щитовидната жлеза и калциево фосфорната обмяна -   ОТЗВУК ОТ ЕДИН ОНЛАЙН СИМПОЗИУМ

Проф. д-р Русанка Ковачева, Председател на БСТП

 

10:33 - 10:38

Онлайн комуникацията либерализира и демократизира научната информация

Екатерина Карпузова, управляващ директор на Bayer България

 

10:38 - 10:43

Пандемията внесе ред в комуникацията с медицинските специалисти

Д-р Нонна Петрова, управител на Alpen pharma България

 

10:43 - 11:00

Сесия с въпроси и отговори

 

11:00 - 11:15

Интеграцията между екипите - ключ към по-добра комуникация с медицинските специалисти и по-добър sales performance в новата реалност

Силвия Александрова и Максим Мариновски

Бизнес развитие мeждународни пазари CredoWeb

 

11:15 - 11:30

Струва ли си да инвестирате в дигитална комуникация и как се отразява тя на месечните продажби

Димитър Георгиев 

Мениджър бизнес екип Търговско представителство на Egis Pharmaceuticals 

 

11:30 - 11:45

Най-обещаваща гъвкава трансформация

Д-р Нели Цолова, маркетинг мениджър Ecopharm

 

11:45 -12:05

Може ли да бъдем успешни с телефонна визита и виртуален лонч

Д-р Надежда Великова, маркетинг мениджър

Маг. Ф. Пенка Петкова, продуктов мениджър

Маг. Ф. Дияна Стефанова, продуктов мениджър

Gedeon Richter България

 

12:05 - 12:25

Съвременни подходи за прецизирано набиране на доброволци в клинични проучвания

Дария Райкова – ПР специалист Comac Medical

 

12:25 - 12:45

Сесия с въпроси и отговори

 

12:45 - 12:53

UCB & CredoWeb заедно по пътя към дигиталната трансформация

Дарина Загорова, мениджър ключови клиенти

Д-р Лиляна Дурева, медицински научен сътрудник

Радостина Ризова, мениджър човешки ресурси

UCB България

 

12:53 - 13:03

Как да говорим „Сърдечно за диабета“ на дигитален език

Йоханес Фаркас, General manager 

Д-р Димка Петруняшева, PM Product manager

Д-р Калинка Пейчева- Цончева, Senior medical advisor

Ирена Петкова, Customer Experience manager

Boehringer Ingelheim България

 

13:03 - 13:08

COVID и пост COVID - дигитализация на процеси или промяна на бизнес модели във фарма индустрията?

Венцислав Добрев, Business Excellence Operations Lead, European Central Cluster, Novartis

 

13:08 - 13:25

Сесия с въпроси и отговори

 

13:25 - 13:30

Всичко, което правим, е в името на пациента 

Промо видео - потребителски трафик, алгоритъм за таргетиране на пациенти по здравни интереси, disease awareness & patient support кампании

 

13:30 - 13:40

Закриване на конференцията

 

 

 

 

 

Pharma NextGen 2020 - къде успява и къде се проваля дигиталната трансформация
Pharma NextGen 2020 - къде успява и къде се проваля дигиталната трансформация

Повече от 250 професионалисти от 40 фармацевтични компании взеха участие във Pharma NextGen – съб...

PHARMA NEXTGEN 2020
дискусия

Публикации

Pharma NextGen 2020 - къде успява и къде се проваля дигиталната трансформация
Pharma NextGen 2020 - къде успява и къде се проваля ...
Публикация
CredoWeb с нови инструменти - за онлайн проучвания и мониторинг на докладването на нежелани лекарствени реакции
CredoWeb с нови инструменти - за онлайн проучвания и...
Публикация
CredoWeb с нови инструменти - за онлайн проучвания и мониторинг на докладването на нежелани лекарствени реакции
CredoWeb с нови инструменти - за онлайн проучвания и мониторинг на докладването на нежелани лекар...

По време на събитието за дигитални иновации в здравеопазването и фармацията Pharma NextGen 2019 C...

Българските лекари стават все по-дигитални
Българските лекари стават все по-дигитални

1/3 от лекарите в България вече са дигитално активни Най-дейни във виртуалното пространство са он...

Дискусии

PHARMA NEXTGEN 2020
PHARMA NEXTGEN 2020
дискусия
Дигитален колеж по диабет представен на Pharma NextGen
Дигитален колеж по диабет представен на Pharma NextGen

В рамките на събитието за дигитални иновации в здравеопазването и фармацията Pharma NextGen 2019 ...

Защо Bayer избра CredoWeb?
Защо Bayer избра CredoWeb?

По време на Pharma NеxtGen 2019 няколко фармацевтични компании представиха успешни дигитални прое...

Опитът на Amgen в дигиталния маркетинг и социалните медии в България
Опитът на Amgen в дигиталния маркетинг и социалните медии в България

По време на Pharma NеxtGen 2019 няколко фармацевтични компании представиха успешни дигитални прое...

Виртуална кардио академия - един от петте най-добри дигитални проекта в Европа
Виртуална кардио академия - един от петте най-добри дигитални проекта в Европа

Pharma NextGen 2019 се превърна в първото място в България, на което Екофарм представиха пред шир...

Последни тенденции в дигиталния фарма маркетинг: водеща тема на Pharma NextGen 2019
Последни тенденции в дигиталния фарма маркетинг: водеща тема на Pharma NextGen 2019

Фармата трябва да подобри комуникацията си с лекарите и пациентите. И пътят напред е приемането ...

България беше достойно представена на най-голямото световно събитие за иновации във фарма индустрията
България беше достойно представена на най-голямото световно събитие за иновации във фарма индустр...

Иновативната дигитална платформа за здраве CredoWeb представи достойно страната ни на най-голямот...

Pharma NextGen - първото по рода си събитие в България
Pharma NextGen - първото по рода си събитие в България

Pharma NextGen е първото по рода си събитие в България, насочено към професионалистите във фармац...

Свързани страници