За нас

 

За втора поредна година CredoWeb организира събитието Pharma NextGen, насочено към професионалисти във фармацевтичната индустрия, които следят и прилагат най-новите тенденции в дигиталния маркетинг.

 

ВКЛЮЧЕТЕ СЕ ТУК

 

Събитието ще се проведе на 22 октомври 2020 г.  от 10.00 до 13.30 часа

ОНЛАЙН и е напълно БЕЗПЛАТНО.

 

 ПРОГРАМА

10:00 - 10:05

Откриване

 

10:05 - 10:20

Как да спечелим вниманието на медицинските специалисти в дигитална среда

Илияна Ангелова, Старши експерт медицински комуникации

CredoWeb

 

10:20 - 10:27

Предимства на онлайн комуникацията

Проф. д-р Иво Петров, медицински директор, началник на Клиниката по кардиология и ангиология, Аджибадем Сити клиник – Сърдечно съдов център

 

10:27 - 10:33

Редки заболявания на щитовидната жлеза и калциево фосфорната обмяна -   ОТЗВУК ОТ ЕДИН ОНЛАЙН СИМПОЗИУМ

Проф. д-р Русанка Ковачева, Председател на БСТП

 

10:33 - 10:38

Онлайн комуникацията либерализира и демократизира научната информация

Екатерина Карпузова, управляващ директор на Bayer България

 

10:38 - 10:43

Пандемията внесе ред в комуникацията с медицинските специалисти

Д-р Нонна Петрова, управител на Alpen pharma България

 

10:43 - 11:00

Сесия с въпроси и отговори

 

11:00 - 11:15

Интеграцията между екипите - ключ към по-добра комуникация с медицинските специалисти и по-добър sales performance в новата реалност

Силвия Александрова и Максим Мариновски

Бизнес развитие мeждународни пазари CredoWeb

 

11:15 - 11:30

Струва ли си да инвестирате в дигитална комуникация и как се отразява тя на месечните продажби

Димитър Георгиев 

Мениджър бизнес екип Търговско представителство на Egis Pharmaceuticals 

 

11:30 - 11:45

Най-обещаваща гъвкава трансформация

Д-р Нели Цолова, маркетинг мениджър Ecopharm

 

11:45 -12:05

Може ли да бъдем успешни с телефонна визита и виртуален лонч

Д-р Надежда Великова, маркетинг мениджър

Маг. Ф. Пенка Петкова, продуктов мениджър

Маг. Ф. Дияна Стефанова, продуктов мениджър

Gedeon Richter България

 

12:05 - 12:25

Съвременни подходи за прецизирано набиране на доброволци в клинични проучвания

Дария Райкова – ПР специалист Comac Medical

 

12:25 - 12:45

Сесия с въпроси и отговори

 

12:45 - 12:53

UCB & CredoWeb заедно по пътя към дигиталната трансформация

Дарина Загорова, мениджър ключови клиенти

Д-р Лиляна Дурева, медицински научен сътрудник

Радостина Ризова, мениджър човешки ресурси

UCB България

 

12:53 - 13:03

Как да говорим „Сърдечно за диабета“ на дигитален език

Йоханес Фаркас, General manager 

Д-р Димка Петруняшева, PM Product manager

Д-р Калинка Пейчева- Цончева, Senior medical advisor

Ирена Петкова, Customer Experience manager

Boehringer Ingelheim България

 

13:03 - 13:08

COVID и пост COVID - дигитализация на процеси или промяна на бизнес модели във фарма индустрията?

Венцислав Добрев, Business Excellence Operations Lead, European Central Cluster, Novartis

 

13:08 - 13:25

Сесия с въпроси и отговори

 

13:25 - 13:30

Всичко, което правим, е в името на пациента 

Промо видео - потребителски трафик, алгоритъм за таргетиране на пациенти по здравни интереси, disease awareness & patient support кампании

 

13:30 - 13:40

Закриване на конференцията

 

 

 

 

 

Pharma NextGen създаде дискусия
6 окт
PHARMA NEXTGEN 2020
дискусия
Pharma NextGen създаде публикация
2019
CredoWeb с нови инструменти - за онлайн проучвания и мониторинг на докладването на нежелани лекарствени реакции
CredoWeb с нови инструменти - за онлайн проучвания и мониторинг на докладването на нежелани лекар...

По време на събитието за дигитални иновации в здравеопазването и фармацията Pharma NextGen 2019 C...

Публикации

CredoWeb с нови инструменти - за онлайн проучвания и мониторинг на докладването на нежелани лекарствени реакции
CredoWeb с нови инструменти - за онлайн проучвания и...
Публикация
Българските лекари стават все по-дигитални
Българските лекари стават все по-дигитални
Публикация
Pharma NextGen създаде публикация
2019
Българските лекари стават все по-дигитални
Българските лекари стават все по-дигитални

1/3 от лекарите в България вече са дигитално активни Най-дейни във виртуалното пространство са он...

Pharma NextGen създаде публикация
2019
Дигитален колеж по диабет представен на Pharma NextGen
Дигитален колеж по диабет представен на Pharma NextGen

В рамките на събитието за дигитални иновации в здравеопазването и фармацията Pharma NextGen 2019 ...

Дискусии

PHARMA NEXTGEN 2020
PHARMA NEXTGEN 2020
дискусия
Pharma NextGen създаде публикация
2019
Защо Bayer избра CredoWeb?
Защо Bayer избра CredoWeb?

По време на Pharma NеxtGen 2019 няколко фармацевтични компании представиха успешни дигитални прое...

Pharma NextGen създаде публикация
2019
Опитът на Amgen в дигиталния маркетинг и социалните медии в България
Опитът на Amgen в дигиталния маркетинг и социалните медии в България

По време на Pharma NеxtGen 2019 няколко фармацевтични компании представиха успешни дигитални прое...

Pharma NextGen създаде публикация
2019
Виртуална кардио академия - един от петте най-добри дигитални проекта в Европа
Виртуална кардио академия - един от петте най-добри дигитални проекта в Европа

Pharma NextGen 2019 се превърна в първото място в България, на което Екофарм представиха пред шир...

Pharma NextGen създаде публикация
2019
Последни тенденции в дигиталния фарма маркетинг: водеща тема на Pharma NextGen 2019
Последни тенденции в дигиталния фарма маркетинг: водеща тема на Pharma NextGen 2019

Фармата трябва да подобри комуникацията си с лекарите и пациентите. И пътят напред е приемането ...

Pharma NextGen създаде публикация
2019
България беше достойно представена на най-голямото световно събитие за иновации във фарма индустрията
България беше достойно представена на най-голямото световно събитие за иновации във фарма индустр...

Иновативната дигитална платформа за здраве CredoWeb представи достойно страната ни на най-голямот...

Pharma NextGen създаде публикация
2019
Pharma NextGen - първото по рода си събитие в България
Pharma NextGen - първото по рода си събитие в България

Pharma NextGen е първото по рода си събитие в България, насочено към професионалистите във фармац...