Публикация
Digital Transformation Pharmacy 3.0 Forum предлага поглед към бъдещето на фармацията и медицината

Събитието събира на 28 март в София, фармацевти, медици, дигитални специалисти и представители на бизнеса
Прецизната медицина, клиничната информация на молекулярно ниво и използването на облачните и IoT технологии са темите, които ще бъдат дискутирани по време на Digital Transformation Pharmacy 3.0 Forum.
Събитието се организира от списание ENTERPRISE и събира интереса не само на фармацевтичните производители, дистрибутори, аптеките и здравните специалисти, но и на маркетолози, изследователи и представители на иновативните индустрии.
Фармацията е един от бизнес секторите, които са в основата на благосъстоянието на всяко общество. Секторът устоя на кризата през последните години и се развива с възходящи показатели, както в България, така и по света, а лидерите на фармацевтичния пазар са в основата на иновациите в индустрията.
По време на форума, ще бъдат представени:
- Как се развиват фармацевтичните компании, опериращи в България, на какви дигитални стратегии и иновации се опират, за да бъдат конкурентоспособни
- Какво е бъдещето на фармацията – нови продукти и производства, нови технологии, човешкият ресурс и маркетингови подходи
- Как се променя този важен сектор и как се адаптира към новите изисквания на пазара
Сред темите, които ще бъдат разгледани, са:
- Тенденции във фармацията – прецизна медицина – интеграция на клинична и молекулярна информация за разбиране на биологичната основа на заболяването
- Фармацията на бъдещето чрез дигитални и технологичните решения – дигитални инструменти, Big Dаtа, облачни услуги и съхранение на данни, Internet of Things (IoT)
- Големите сделки на глобалния пазар – ще продължи ли да бъде фармацевтичният бизнес двигател на М&A сделките през 2017 г.
- Потенциалът на България за интелигентен растеж чрез развойна дейност и технологичен трансфер във фармацията
Лектори на форума са:
Д-р Кунчо Трифонов, IMS Health, д-р Красимира Чемишанска, Amgen България, Maртин Interactive Share, Христо Борисов, Progress (Telerik), Вержиния Тошева, Walmark, представители на Софарма АД, Балкан Сървисис, Аптеки Subra, Фондация Електронно здравеопазване България и Dentsu Aegis Network.
Официални партньори на събитието са Amgen България и БалканСървисис.
Медийни партньори: NetInfo, Vesti.bg, DarikNews, EventsPRO.bg и CredoWeb.
Предварителна програма на събитието: http://pharma17.mysuccess.bg/
Повече информация за форума: http://pharma17.mysuccess.bg/
Коментари