Публикация

Експерти: Добрият фармацевт изслушва пациентите


Фармацевтите осъзнават, че в условията на криза отношението към клиентите е важен фактор за успеха на техния бизнес.

Такава позиция изрази пред Хелт медия Аделина Любенова, отговорен магистър-фармацевт на дистрибуторската фирма „Стинг”.

„Аптеките инвестират основно в клиентите чрез консултациите, които правят ежедневно, ежеминутно. Тези хора стоят на прага на болката.” – подчерта Аделина Любенова.

Добрият фармацевт може да бъде разпознат именно по отношението му към пациента, смята Явор Янкулов, доктор по икономика и преподавател в УНСС.

„На първо място той изслушва пациента. После му задава въпроси, внимателно уточнява какво той иска, какво очаква. Освен това отговаря на въпросите на пациента.” – коментира Явор Янкулов.

По думите на Аделина Любенова, големите фармацевтични компании също не са безразлични към темата – в края на март 28 производители на лекарства се включиха във Втората маркетингова конференция за фармацевти в Боровец, основна тема на която беше подходът към пациентите.    

 

" }-->

Коментари