Примерно меню за диабетици, препоръчано от DiabeFor Gluco
DiabeFor Gluco
DiabeFor Gluco
Хранителни добавки
Примерно меню за диабетици, препоръчано от DiabeFor Gluco

Примерно меню за диабетици, препоръчано от DiabeFor Gluco

Вечерята е добре да изключва бързите въглехидрати и концентрираните животински продукти, а да е със сложни въглехидрати и по-умерено растителни протеини и мазнини.

 

Доказано е, че сутрин приетите въглехидрати се „изгарят“ най-добре, което означава, че за закуска можем да приемаме пресни плодове (и само по малко изсушени, накиснати във вода от предния ден), умерено - пълнозърнести овесени ядки или ястия от сварени цели зърна (от жито, кафяв или черен ориз, просо, киноа, елда и др.), ръжен или друг черен хляб. Ако има нужда от повече белтък, могат да се включат малко леки млечни продукти (нискомаслено кисело мляко или кефир с малко мазнини, суроватъчна извара).

Основното хранене се препоръчва да е на обяд, защото тогава храната се смила най-добре. Тогава е желателно да се наблегне на протеини и умерено количество мазнини. Малкото въглехидрати, присъстващи в  зеленчуците, могат да се приемат, защото съдържат фибри, витамини, антиоксиданти, а и дават минерали с алкален потенциал, който противодейства на киселинния характер на белтъчно-мастните храни. Примерни храни – сурови и щадящо сготвени зеленчуци, бобови семена, ядки, риба (по-рядко - месо), яйце, извара (по-рядко сирене). Междинната закуска, преди- или следобедна, да е малка по обем и подобна на закуската.

Вечерята е добре да изключва бързите въглехидрати и концентрираните животински продукти, а да е със сложни въглехидрати и по-умерено растителни протеини и мазнини. Примерно – зеленчуци, пълнозърнести, зелен фасул или грах, коприва и в по-малко ядки, маслини, авокадо.

Примерно меню:

Закуска                                                                  7,30-9,00 ч.

Плодове, до половин кг. (за предпочитане пресни, сезонни и немного сладки). След половин час - дохранване с овесена  или елдена каша.

Междинна закуска (незадължително)          10,30-11-30 ч.

Чаша нискомаслено кисело мляко или кефир

Обяд                                                                     12,30-14,00 ч.

Умерена порция леща, риба или пилешко, с голяма разнообразна салата, желателно плюс кълнове

Междинна закуска (незадължително)            16,30-17-00 ч.

Една ябълка, малък банан или  друг плод; билков чай 

Вечеря                                                                     18,00-19,00 ч.

Зелен фасул или грах с кафяв ориз, с добавка на малка порция салата или зеленчуци на пара, с малко сос от чия, смляно ленено семе, авокадо или маслини

Затова във ваша подкрепа създадохме 

В подкрепа на здравословния хранителен режим, който всеки, застрашен или диагностициран с диабет трябва да спазва, препъчваме:

ДИАБЕФОР ГЛЮКО и ДИАБЕФОР ПРОТЕКТ.

Диабефор Глюко

Той допринася за поддържането на нормална концентрация на глюкоза в кръвта и за нормалния метаболизъм. Съдържа патентован екстракт Silbinol от билката Птерокарпус и Хром от обогатени дрожди.  Той подпомага нормалните нива на холестерола и триглицеридите. Благоприятства поддържането на нормално тегло и чувствителността на клетките към инсулина. ДиабеФор Глюко е напълно натурален. Не съдържа изкуствени и животински продукти, оцветители и консерванти. Заради липсата на странични ефекти, може да се приема продължително време.

Диабефор Протект

Действа благоприятно при усложнения, свързани с нарушени нива на глюкозата в кръвта. Формулата му представлява комплекс от 6 състваки. Гроздовото семеподпомага нормалното функциониране на сърдечно-съдовата система. Екстрактът от Центела благоприятства дейността на периферната нервна система и малките кръвоносни съдове. Леспедезата поддържа бъбреците и тяхната дейност. Натуралният витамин Едопринася за защита на клетките от оксидативен стрес, а хромът за поддържането на нормална концентрация на глюкоза в кръвта. Цинкът подпомага нормалното зрение, състоянието на кожата и  функцията на имунната система.    

И двата продукта може да намерите в аптеките и без рецепта.

 

Реклама

Мнения