Публикация

500 калории по-малко на ден? Лесно е!


Най-основният начин за отслабване е като се намали количеството на калориите. Но колко точно трябва да се премахнат от дневното меню, за да има видими резултати?

Отговорът е лесен – може да сваляте по около 500 грама седмично, като ограничите 500 калории на ден (изчисленията са базирани на теглото на 68-килограмова жена).


Танцувайте

Танцувайте всеки ден по 2 часа и това ще ви спести 500 калории.

Наспете се

Липсата на сън може да увеличи приема на калории. Хората, които спят само по 5 часа и половина, си похапват повече през деня. Добрият сън може да намали 1087 калории.

Никаква храна пред телевизора

Учени от университета в Масачузетс са установили, че хората, които се хранят пред телевизора, консумират средно с 288 калории повече. Седнете на масата и се нахранете спокойно, а времето пред телевизора заменете с разходка на открито.

Слушайте стомаха си


Обръщайте внимание кога се чувствате сити и оставете вилицата, когато сте се нахранили. Вслушването в естествените нужди на тялото може да ви спести 500 калории дневно.

Ограничете гостите за вечеря

Учени са доказали, че хората, които вечерят със 7 или повече души, ядат 96% повече. Поканете по-тесен кръг приятели, за да се разделите с още 500 или повече калории.

Нахранете се, но с по-малко

За закуска хапнете две яйца. Те ще ви заситят и ще ви спасят от 416 калории през деня. Преди обяда и вечерята хапнете нискокалорична супа. Това ще ви позволи да консумирате по 134 калории по-малко при всяко от храненията. Общо за деня ще сте ограничили 684 калории.

-----------------------------------
Очаквайте продължение.
" }-->

Коментари