Публикация
Последни тенденции в дигиталния фарма маркетинг: водеща тема на Pharma NextGen 2019

Фармата трябва да подобри комуникацията си с лекарите и пациентите. И пътят напред е приемането на дигитализацията във всичките й форми – както в научно направление, така и в чисто маркетинговите активности, сподели Силвия Александрова от CredoWeb.
С тези думи беше открита първата в България конференция за дигитални иновации в здравеопазването и фармацията Pharma NextGen 2019.
Нейната презентация на тема „Последни тенденции в дигиталния маркетинг на фармацевтичната индустрия, споделени на Eyeforpharma – Барселона“ беше приветствана от публиката като предоставяща изключително полезна информация под формата на статистика, прогнози и насоки.
Повече за тенденциите в дигиталния маркетинг на фарма индустрията ще откриете в самата презентация, прикачена под статията.
Коментари