Публикация

Според мъжете българките са меркантилни, но добри любовници

Над 80 % от мъжете смятат, че българките са меркантилни – това сочат временните резултати от Национална кампания за проучване сексуалността на българката „Става ли българската жена?”, чието начало беше поставено на 13 септември.


До момента на сайта www.pitat.me са попълнени над 3000 анкети, като мъжете са три пъти по-активни от жените.

На въпроса „Добра любовница ли е българската жена?” над 70% от мъжете и жените, участвали в допитването, са отговорили положително. 

Различието в мнението на двата пола е силно подчертано при отговорите на въпроса „Коя дума описва най-добре българската жена в сексуално отношение?”. Около 50% от мъжете смятат, че българките са традиционалистки, докато дамите се самоопределят по-скоро като разкрепостени (58%).

Ако при проучването „Става ли българския мъж?” жените понякога се изказваха негативно, то в това допитване мъжете стигат и до доста по-крайни мнения. Ето какво например е написал един от участниците в анкетата: „Почти фригидно същество от женски пол, с изключително високо мнение за своите сексуални възможности, с невъобразимо високо мнение за своята привлекателност, чиито виждания за красота се ограничават до превъплъщаване в най-модната фолк звезда и почти пълното й копиране, използване на същото количество грим, силикон, перхидрол и разпространяване на снимки, правени срещу огледалото в тоалетната с издадени напред устни. Българската жена става все по-отблъскваща!!!”.

Националното проучване „Става ли българската жена?” ще продължи до 20 октомври. Анкетите ще се попълват само он-лайн на сайта www.pitat.me.

Целта на допитването е да се добие представителна информация относно сексуалната способност на българката, като резултатите ще бъдат публикувани на сайта и ще са достъпни за всички потребители.

„От предишното ни проучване придобихме представа за сексуалните способности на българския мъж. Сега искаме да разберем същото и за българката. След като са налице резултатите и от двете проучвания, ще имаме ясна представа за сексуалните отношения на българските семейства и партньори”, посочват организаторите на кампанията.

" }-->

Коментари