Публикация

Нова нетрадиционна кампания срещу рака на гърдата подлуди „Фейсбук”

Нова нетрадиционна кампания за увеличаване информираността за рака на гърдата започна да набира почитатели в социалната мрежа „Фейсбук”.


Потребителите на мрежата трябва да поставят в статуса на профила си фразата „I like it on...” (Харесва ми на...) с различен край – „floor”(пода) или „kitchen counter”(кухненския шкаф) и т.н.

След като провокативните изречения започнали да повдигат общественото недоволство, станало ясно, че не става дума за сексуален подтекст, а за мястото, на което жената обича да си оставя дамската чанта като се прибере вкъщи.

Инициативата наподобява кампанията, в която жените споделяха в профилите си какъв цвят е сутиенът им. Има любителски характер и не е обвързана с официални организации. 

Коментари