Публикация

Дигиталният маркетинг през 2021 г. - факти и прогноза

Дигиталният маркетинг през 2021 г. - факти и прогноза

Пандемията от COVID-19 промени фундаментално комуникацията между лекарите и фармацевтичните компании и то за кратко време. След втората вълна се очаква и трета, а може би и последващи. Ограниченият достъп до медицинските специалисти предизвика трескаво търсене на алтернативни методи и лавина от дигитално изпратени към тях послания - заговори се за "digital noise" (дигитален шум). Количество и качество на комуникацията обаче са две различни измерения. Лекарите промениха своята нагласа в полза на дигиталните активности.

 

Основните въпроси и предизвикателства на този фон остават:

  • Кои са най-ефективните дигитални формати и инструменти?
  • Как желаната информация да бъде поднесена атрактивно и увлекателно?
  • Кой ще спечели надпреварата за ограничения лимит от време на лекарите?
  • Използването на ефективна метрика за отчитане на различни онлайн активности.

Като пионер в тази област, CredoWeb налага и развива нови онлайн формати – виртуални дискусии, онлайн обучения и симпозиуми, уебинари, имейл маркетинг и др. Кои са най-желаните KOL’s в дадена област, които са най-горещите въпроси, свързани с клиничната практика, които са най-интересните новости и практики – това са въпросите, на които се търсят уникални отговори за всеки отделен проект. Резултатът се отразява в реално време на дашборд с най-новите инструменти за бизнес анализ.

 

В продължение на традиционната ни годишна конференция Pharma NextGen предлагаме на Вашето внимание актуален поглед върху дигиталната комуникация във фармацевтичния бранш. Това е първото от поредица месечни ъпдейти с коментари и анализи на новите тенденции, с които ще продължим през 2021 г.

 

На 17 декември, точно в 15 ч. стартира

DECEMBER EDITION - „Лекарите в новата реалност“ 

 

В стартовото издание ще бъдат обсъдени следните теми:

  • Как се промени работата в болниците и доболничната помощ? 
  • Има ли реален научен обмен? 
  • Какъв е контактът с медицинските представители?
  • Какво очакват лекарите от фармацевтичната индустрия?  

Ще видите и чуете как лекарите приемат дигиталните събития: 

  • д-р Красимир Койнов, ръководител на Клиника по медицинска онкология, МБАЛ Сердика;
  • д-р Надежда Митева, медицински онколог,
  • доц. Антоанета Гатева, ендокринолог,
  • д-р Атанас Пелтеков – ОПЛ. 

Ще успее ли фармацевтичната индустрия да отговори на предизвикателствата:

  • д-р Ана Цакова, Merck;
  • Константинос Папаянис, MD MSD Bulgaria

Какво да очакваме от фармацевтичния маркетинг на бъдещето:

  • Анализ на д-р Кунчо Трифонов, експерт с дългогодишен опит.

В декемврийското издание на Pharma NextGen Reloaded ще научите повече:

  • Как се промени работата на фармацевтичните компании в условията на пандемия и затруднен, или дори липсващ контакт с медицинските специалисти?
  • Кои дигитални инструменти – имейл маркетинг, виртуални събития от различен характер - уебинари, семинари, онлайн дискусии и срещи и т.н., се очертават като най-успешни към момента?
  • Каква е прогнозата за 2021 г.?

Онлайн събитието е предназначено за представители на фармацевтичните компании, както и за медицински специалисти. Ако желаете да слушате на живо, или да гледате видеото впоследствие, заявете включване тук.

 

Включете се и в нашата кратка анкета:

КОИ СА НАЙ-ДОБРИТЕ ДИГИТАЛНИ СЪБИТИЯ И ФОРМАТИ?

Коментари