Публикация
Дигиталният маркетинг през 2021 г. - факти и прогноза
Пандемията от COVID-19 промени фундаментално комуникацията между лекарите и фармацевтичните компании и то за кратко време. След втората вълна се очаква и трета, а може би и последващи. Ограниченият достъп до медицинските специалисти предизвика трескаво търсене на алтернативни методи и лавина от дигитално изпратени към тях послания - заговори се за "digital noise" (дигитален шум). Количество и качество на комуникацията обаче са две различни измерения. Лекарите промениха своята нагласа в полза на дигиталните активности.
Основните въпроси и предизвикателства на този фон остават:
- Кои са най-ефективните дигитални формати и инструменти?
- Как желаната информация да бъде поднесена атрактивно и увлекателно?
- Кой ще спечели надпреварата за ограничения лимит от време на лекарите?
- Използването на ефективна метрика за отчитане на различни онлайн активности.
Като пионер в тази област, CredoWeb налага и развива нови онлайн формати – виртуални дискусии, онлайн обучения и симпозиуми, уебинари, имейл маркетинг и др. Кои са най-желаните KOL’s в дадена област, които са най-горещите въпроси, свързани с клиничната практика, които са най-интересните новости и практики – това са въпросите, на които се търсят уникални отговори за всеки отделен проект. Резултатът се отразява в реално време на дашборд с най-новите инструменти за бизнес анализ.
В продължение на традиционната ни годишна конференция Pharma NextGen предлагаме на Вашето внимание актуален поглед върху дигиталната комуникация във фармацевтичния бранш. Това е първото от поредица месечни ъпдейти с коментари и анализи на новите тенденции, с които ще продължим през 2021 г.
На 17 декември, точно в 15 ч. стартира
DECEMBER EDITION - „Лекарите в новата реалност“
В стартовото издание ще бъдат обсъдени следните теми:
- Как се промени работата в болниците и доболничната помощ?
- Има ли реален научен обмен?
- Какъв е контактът с медицинските представители?
- Какво очакват лекарите от фармацевтичната индустрия?
Ще видите и чуете как лекарите приемат дигиталните събития:
- д-р Красимир Койнов, ръководител на Клиника по медицинска онкология, МБАЛ Сердика;
- д-р Надежда Митева, медицински онколог,
- доц. Антоанета Гатева, ендокринолог,
- д-р Атанас Пелтеков – ОПЛ.
Ще успее ли фармацевтичната индустрия да отговори на предизвикателствата:
- д-р Ана Цакова, Merck;
- Константинос Папаянис, MD MSD Bulgaria
Какво да очакваме от фармацевтичния маркетинг на бъдещето:
- Анализ на д-р Кунчо Трифонов, експерт с дългогодишен опит.
В декемврийското издание на Pharma NextGen Reloaded ще научите повече:
- Как се промени работата на фармацевтичните компании в условията на пандемия и затруднен, или дори липсващ контакт с медицинските специалисти?
- Кои дигитални инструменти – имейл маркетинг, виртуални събития от различен характер - уебинари, семинари, онлайн дискусии и срещи и т.н., се очертават като най-успешни към момента?
- Каква е прогнозата за 2021 г.?
Онлайн събитието е предназначено за представители на фармацевтичните компании, както и за медицински специалисти. Ако желаете да слушате на живо, или да гледате видеото впоследствие, заявете включване тук.
Включете се и в нашата кратка анкета:
Коментари