Публикация

Мария Панова, бивш главен секретар на Община Пловдив: В „Централ Хоспитал“ отново ме спасиха, този път от COVID-19

Мария Панова, бивш главен секретар на Община Пловдив:  В „Централ Хоспитал“ отново ме спасиха, този път от COVID-19

Отново останах възхитена от моята болница – „Централ Хоспитал“, в която този път се лекувах от  COVID-19 . Благодарение на денонощните грижи на д-р Камелия Акабалиева, на д-р Димитър Георгиев, на д-р Власе Попоски и на д-р Асен Попов съм здрава и

посрещнах коледните и новогодишните празници в отлична кондиция с близките си.

Това заяви след изписването си от болницата Мария Панова, преподавател по туризъм и експерт в голяма туристическа фирма, известна на пловдивчани като бивш главен секретар на градската управа под тепетата.

 

Винаги съм се възхищавала на мениджърския екип за отличната организация в това лечебно заведение, където от години се лекувам от онкологично заболяване и редовно провеждам  химиотерапия, но сега се уверих, че редът, хигиената, добрите обноски и на първо място грижата за пациента са характерна черта за „Централ Хоспитал“, изтъкна тя.

 

Като доста хора отначало и Мария вярвала, че няма да се разболее от коронавирус. Опасната зараза обаче не я подминала. След позитивния PCR тест започва веднага лечение. Два  дни по-късно обаче състоянието й значително се влошава. Симптомите са типични за заболяването – отпадналост, липса на сили, температура, гадене и повръщане. 

 

Не се поколебах за минута и веднага се обърнах за помощ към екипа на МБАЛ „Централ Хоспитал“,

 

защото страдам от години и от хипертония, каза тя. Приемат я и веднага започват лечение – включват системи. Интензивната терапия е съчетана с много грижи и внимание. „За каквото и да помолех , екипът реагираше  веднага, нито веднъж не ми отказаха, не се намръщиха , не се оплакаха, че имат много работа, че са изморени и не могат да си  видят семействата. Мило и любезно се отнасяха с всички пациенти, а не само с мен“, споделя впечатленията си Панова.

 

Пациентът веднага усеща перфектната организация, въпреки че отделението е съвсем ново, а в него работят и стажант-лекари. По-тежко болните са с предимство в обслужването, затова лекарите по 3-4 пъти на ден проверявали апаратите на пациентите с дихателни проблеми в залата, където повечето хора са приети и с множество придружаващи заболявания. При възникване на усложнения екипът действа бързо, организирано и изключително компетентно, казвам го от личен опит, защото преминах и през такова нещо , отбеляза Панова.

 

Възхитена съм и от хигиената, споделя тя и добавя, че санитарите денонощно не подвиват крак, а помещенията  –  стаи, коридори, санитарни възли, блестят от чистота.„Не мога да скрия възхищението си и от храната, която няма нищо общо с представата, която всеки от нас има от престой в други лечебни заведения. Порциите бяха изобилни, а ястията – вкусни и приготвени задължително с месо“, посочи Панова.

 

Казва, че ако се наложи неин близък да се лекува, веднага би го насочила към МБАЛ „Централ Хоспитал“- заради перфектните условия и отношение, но най-много заради изключително високото професионално ниво на медиците. Доказателство за нейните думи е огромният брой излекувани пациенти от цялата страна. 

Коментари