CredoWeb
CredoWeb
Компания

Започнете да се храните разумно

Консумацията на правилните храни може да спомогне за намаляване на холестерола, да се предотврати заболяване и да се защити сърцето. Подсилете вашата диета и тялото си със тези суперхрани.

Червено грозде за сърцето
Проучване в университета в Мичиган показва, че червеното грозде, което е богато на антиоксиданти и флавоноиди, може да намали вредите за сърцето. Гроздето съдържа фенолни съединения, включително ресвератрол и кверцетин, които намаляват възпалението и насърчават здравето на сърцето, твърдят учените.

Бадеми срещу холестерола
Тези полезни за сърцето ядки са богати на протеини, калций и витамин Е, както и на мононенаситени мазнини, които помагат за контролиране на нивата на холестерола. Не само, че бадемите носят чувство за ситост, но те са пълни с аминокиселини, които допринасят за ограничаване на кръвното налягане, допълват учените. Както при повечето ядки, те са с високо съдържание на калории, така че се придържайте към малки порции.

Моркови за очите
Този силно пигментиран зеленчук е претъпкан с бета-каротин, който тялото преобразува във витамин A – липсата на това вещество може да пречи на зрението. Морковите са богати на антиоксиданти и могат да помогнат за намаляване на риска от развитие на катаракта.

Канела за храносмилането
Тази ароматна подправка често се използва, за да помогне на организма да абсорбира някои млечни продукти, но има и доказателства, че тя може да предпази тялото от различни болести. Американско проучване показва, че канелата намалява производството на ракови клетки (левкемия и лимфом). Подправката се смята и за полезна при диабет. Канела е известен помощник на храносмилането и стимулирането на циркулацията в организма, което води до ниски нива на кръвната захар, което е особено полезно при диабет тип 2, твърдят учените.

Мнения