Публикация
HI HYBRID! - конкурс за иновативен и ефективен хибриден проект
Най-голямата платформа за комуникация в медицината и здравеопазването на България CredoWeb обявява конкурс за ИНОВАТИВЕН И ЕФЕКТИВЕН ХИБРИДЕН ПРОЕКТ. Инициативата е естествено продължение на ежегодната конференция Pharma NextGen, насочена към професионалисти във фармацевтичната индустрия. На нея те дискутират най-новите тенденции в дигиталния маркетинг и споделят добри практики. Събитието ще се проведе на 26 октомври 2022 г. хибридно от 14 до 17 часа.
През 2022 г. има новости: На конференцията ще бъдат обявени резултатите от конкурс, чиято цел е да бъдат поощрени и популяризирани изпълнени или стартирани вече проекти с интересна концепция и реални ползи за медицинските специалисти и пациентите. Голямата награда е проект на стойност 10 000 лв. в CredoWeb, но ще има и още награди-изненади. Всеки проект-кандидат ще бъде представен с отделна публикация в платформата.
Каква е концепцията на конкурса
Ковид-пандемията сложи отпечатък върху живота и бизнеса на цялото общество, провокира нови форми на сътрудничество и комуникация, както в дигиталния, така и в реалния свят. Така логично темата на конкурса бе обвързана именно с хибридния модел за провеждане на проекти във всичките му форми и измерения. Името му е HI HYBRID.
Конкурсът дава отлична възможност за професионалисти, лидери и иноватори в здравния сектор да представят сред своите колеги огромната помощ и добавена стойност, която създават за лекари, пациенти и общността като цяло. За CredoWeb е чест да даде трибуна, от която да бъдат споделени тези успехи!
Условия за участие:
В конкурса могат да участват:
- Фармацевтични компании – самостоятелно или представени от агенция и/или друга страна, подизпълнител на съществена част от проекта;
- Научни дружества и здравни институции;
- ПР, рекламни и дигитални агенции;
- Търговски и/или неправителствени организации, инициатори и изпълнители на проекти в здравния сектор.
В конкурса могат да кандидатстват проекти, в центъра на които е:
- Хибридно събитие;
- Хибридно стартово представяне на нови продукти (launch);
- Хибриден подход , в който е въвлечена цялата компания.
Други условия:
- Проектите може да се насочени както към медицински специалисти като таргетна група, така и към крайни потребители или институции с цел вземане на решения за по-добра профилактика, превенция, лечение и качество на живот на пациентите;
- Проектите трябва да са реализирани в периода от 1 януари 2021 до 30 юни 2022 г. или да са проекти в развитие, които протичат в момента, като тогава участват с представена концепция и поставени цели;
- Реализирането на проекта чрез CredoWeb НЕ Е изискване за участие. Той може да е изпълнен самостоятелно от кандидатстваща организация или със съдействието на трета страна - партньор/подизпълнител.
Начин на кандидатстване:
- Попълва се кратък въпросник, като целта е да се опише проекта. Формулярът можете да намерите ТУК.
- Прилагането на снимки, видеа, презентации, други придружаващи материали не е задължително, но ще даде предимство на проекта и ще спомогне за по-доброто му представяне пред журито. Можете да изпратите съпътстващите материали и по имейл: marketing@credoweb.bg.
- Срок за кандидатстване: 27.09.2022 г.
Критерии за оценка:
- Иновативен подход в реализацията на проекта;
- Интересен сценарий, формат, начин на провеждане;
- Интерактивност;
- Ясно формулирани цели;
- Начин на измерването им. Цитирането на конкретни OKRs/KPIs ще се счита за предимство;
- Устойчивост, възможности за продължаване на активностите по проекта отвъд срока на конкретната кампания, мултиплициране на резултата ще се приема за допълнителна стойност;
- Положителна обратна връзка от медицински специалисти/ пациенти/ институции също дава предимство;
- Описанието на други характеристики и особености на проекта, които го правят нестандартен и уникален, може да натежат пред журито.
Журито е в състав:
· Д-р Евгени Тасовски, BG PharmA,
· Деян Денев, ArPharM;
· Александър Алексиев, SAT Health;
· Д-р Александър Носиков – кардиолог;
· Д-р Иван Вецев, Национална пациентска организация;
· Елеонора Стайкова, Director Client Solutions в CredoWeb.
Включете се в конкурса, споделете своя опит и кажете смело HI HYBRID!
Коментари