Публикация

Четирима победители в две категории излъчи конкурсът Hi Hybrid - вижте кои са те!

Четирима победители в две категории излъчи конкурсът Hi Hybrid - вижте кои са те!

Победителите в конкурса Hi Hybrid бяха оповестени в рамките на конференцията Pharma NextGen 2022, която се проведе на 26 октомври 2022 г. в хибриден формат. В журито участваха представители на фармацевтичния сектор, пациентски и други организации.

 

Наградите бяха излъчени в две категории – проекти, насочени към медицинските специалисти, и проекти, ориентирани към пациентите. Както в първата, така и във втората категория се състезаваха по 7 проекта.

 

Надпреварата бе оспорвана, а изборът труден, поради високото качество на всички проекти в конкурса, споделиха от журито. Резултатите бяха изключително близки, посочи Елеонора Стайкова, директор Client Solutions в CredoWeb, която също бе член на журито.  

Победителите в категорията за медицински специалисти са:

👉 Голямата награда - проект на стойност 10 000 лв. в Кредоуеб, печели Бьорингер Ингелхайм за проекта Двуетапна лоунч програма "С Вашата Воля и Силата на Jardiance " и "Jardiance: историята на успеха продължава". Журито оцени високо начина, по който проектът успешно прелива онлайн аудиториите към офлайн контакти и обратно. (На снимката горе представители на компанията с наградата)

 

👉 Специалната награда за цялостен хибриден подход печели компанията Екофарм за проекта Omnichannel marketing - предизвикателства, възможности и решения. Наградата включва кампания към медицински специалисти с таргетиране и ретаргетиране в Кредоуеб и социалните мрежи.

 

Всички проекти към медицински специалисти

 

Победителите в категорията за пациенти са:

👉 Голямата награда - проект в Кредоуеб на стойност 10 000 лв., за най-ефективен и иновативен проект спечели Победи депресията на PR Care. Другият интересен проект, с който участва агенцията, е кампанията 20-ият герой, насочена към хората с редки болести.

 

👉Агенция PR Play взе специалната награда за устойчив хибриден проект в полза на пациентите с инициативата „Заедно за повече здраве“, заради големия мащаб и обществения отзвук. Наградата включва изграждане на виртуално студио и заснемане на два видео материала. Другият проект, с който взе участие агенцията, е информационната кампания Не се пречупвай. Тя представя пред обществото проблемите на остеопорозата.

 

Всички проекти към пациенти

 

Коментари