Публикация

Кампания за превенция на неонаталния тетанус

За трети пореден път ще се проведе съвместната кампания на Pampers & UNICEF „1 опаковка = 1 ваксина”, чиято цел е набиране на средства за животоспасяващи ваксини за милиони новородени и техните майки, изложени на риск от тетанус в развиващите се страни.


За всеки продаден специално маркиран пакет пелени през януари и февруари ще се даряват средства за 1 ваксина.

Освен глобалната кауза, в рамките на кампанията организациите ще се ангажират и с качеството на грижата за новородените в български болници.
Лечебни заведения в четири града на страната ще получат родилно оборудване. Те ще бъдат определени чрез гласуване във Facebook страницата на кампанията „Светът на мама”. Целта е да се осигури безопасна и комфортна среда, в която бебетата да прекарат своите първи дни.

Коментари