Публикация

Приспивни храни

Ако искате да се наспите добре, то включете в менюто си следните храни - сьомга, боб, кисело мляко, спанак и др.

Сьомга
Здравословните мазнини в тази риба (по-специално докозахексаенова киселина или DHA) могат да засилят нивата на хормона мелатонин, който регулира съня.

Боб
Бобовите растения са добър източник на витамини, включително В6, В12 и фолиева киселина, като всички те помагат на организма да регулира цикъла на съня и производството на релаксиращия серотонин. Проучванията показват, че витамините от В-група могат да помогнат на хората с безсъние.

Нискомаслено кисело мляко
Киселото мляко е добър източник на калций и магнезий - два важни за съня минерала, които заедно помагат за по-бързо заспиване и увеличават продължителността на дълбоката фаза на съня.  

Нарушенията на нощната почивка могат да доведат до мускулни спазми, по-високи нива на стрес и по-некачествен сън.

Спанак
Тъмнозелените растения са чудесен източник на желязо - хранително вещество, което може да помогне за предпазване от крадеца на сън, известен като синдром на неспокойните крака.

Коментари