Публикация

Стегнете корема за 7 дни

Напълняването проличава първо по корема и всяка жена знае, че свалянето му е ужасно трудно.


Основателката на клуб „Плосък корем” Кейт Адамс твърди, че с изпълнението на нейната диета и малко движение (гимнастика или друга двигателна активност) за 7 дни може да се свалят до 3 килограма и да се стопят мазнините в коремната област.

Следвайки тази програма за половин година самата тя е отслабнала с повече от 12 килограма. След като се е избавила от неприятните тлъстини в коремната област, тя се чувства прекрасно в джинсите и бикините си. Кейт Адамс споделила програмата си първо с приятели, а след това и по интернет и така бил основан нейният клуб „Плосък корем”.

Присъединете се към клуба и започнете още днес да изпълнявате неговата програма. Ето как:

КОНТРОЛИРАЙТЕ КОЛИЧЕСТВОТО АЛКОХОЛ И ХРАНА, КОИТО ПОЕМАТЕ
Една чаша вино на обед няма да се отрази на корема ви, но не трябва да попадате в капана на честото пиене на алкохол. Той не само съдържа калории, но изисква и мезе. Ако искате да отслабнете, контролирайте количеството алкохол, което поемате.

От самото начало на изпълнението на плана за отслабване носете със себе си бележник и записвайте в него всичко, което ядете и пиете, както и упражненията, които правите. Отбелязвайте и детайлите, например, дали сте се нахранили на бюрото си, или какво сте изпитали като сте изяли нещо нездравословно, за да получите пълна представа за слабостите си.

Записвайте и теглото, и мерките си, за да следите напредъка си и да не губите мотивация. Може да се окаже, че във вашия случай е по-добре да си приготвите храна вкъщи за работата, за да не се изкушавате в кафенето. Или в края на деня, вместо да посегнете към бутилката вино, да се отпуснете във ваната.

-brr-

ДИЕТИЧНИТЕ ПРАВИЛА НА КЛУБ „ПЛОСЪК КОРЕМ”
- Яжте 3 пъти на ден: солидна закуска, основно хранене – на обяд или вечер, в което трябва да присъстват протеини, като риба или пиле, малка порция пълнозърнести въглехидрати, като кафяв ориз или паста, и много зеленчуци, ПЛЮС още едно хранене - супа или салата. Включвайте в диетата си препоръчаните от Клуб “Плосък корем” храни и поне 5 порции плодове и зеленчуци всекидневно.

- Не гладувайте. Пропускането на хранения влияе на нивото на кръвната захар, което намалява волята за отслабване. Между храненията похапнете от препоръчаните по-долу здравословни храни, за да поддържате енергията си.

- Започвайте деня си с прочистване на храносмилателната система, като изпиете чаша гореща вода с изстискан лимон и непременно всеки ден изпивайте допълнително от 6 до 8 чаши вода или билков чай.

- Странете от хляба - по-големите количества мая и глутен в готовия хляб причиняват подуване на корема и колебания в стойностите на кръвната захар. Вместо сандвич, изяжте една супа или една салата. Ако почувствате нужда от въглехидрати, изяжте един сладкиш от овесени ядки.

- Избягвайте сладки храни, за да избегнете спадове в енергията, които водят до повишаване на апетита. По-добре похапвайте плодове или малко висококачествен тъмен шоколад.

- Избягвайте да добавяте сол към ястията. Тя задържа течностите в организма, от което коремът се подува.

- Бавното и спокойно хранене означава по-малко ядене. То засища повече и предпазва от подуване на корема.

- Внимавайте с размера на порциите. Сервирайте си в по-малки чинии, за да не се изкушавате да преяждате.

-brr-

ПЕТ ХРАНИ ЗА СТОПЯВАНЕ НА КОРЕМА

ЗАКУСКИ ЗА ПЛОСЪК КОРЕМ

ОВЕСЕНИ ЯДКИ: Освен че са богати на засищащи комплексни въглехидрати и фибри, овесените ядки са лесно смилаеми, особено ако се накиснат от вечерта. Те намаляват апетита в следващите часове и също така подуването на корема.

НАТУРАЛНО КИСЕЛО МЛЯКО: Богатото на протеини натурално кисело мляко е идеалната засищаща закуска. То може да се яде и като десерт, ако му добавите малко мед или плодове. Киселото мляко съдържа полезната бактерия lactobacillus, която подхранва чревната система, помага на храносмилането и усвояването на хранителните вещества и облекчава подуването на корема.

Винаги купувайте натурално, пълномаслено кисело мляко. Нискомасленото трябва да се избягва, защото често в него има и допълнителни съставки, които намаляват полезните му качества и могат да причинят подуване на корема.

MОНОНЕНАСИТЕНИ МАСТНИ КИСЕЛИНИ: Тези мазнини се смятат за полезни, особено за сърцето, и все по-често се препоръчват в различните диети. Съдържат се в авокадото, маслините, ядките, семената и черния шоколад. Според някои изследвания мононенаситените мастни киселини предпазват от натрупването на мазнините в коремната област.

ЗЕЛЕН ЧАЙ: Богатият на антиоксиданти зелен чай е чудесно средство за поддържане на добро здраве и плосък корем. Той има лек диуретичен ефект и според учените дори помага за регулиране на кръвната захар, от което се намалява апетита към рафинирани въглехидрати и захар.

КРАСТАВИЦИ: Освежаващи и диуретични, краставиците действат много добре при подут корем. Те помагат за отводняването, а богатата им на фибри кора подобрява храносмилането. Други плодове и зеленчуци с отводняващо действие са динята, празът, целината и аспержите.

СЛАДКИ ХРАНИ, КОИТО НЕ ПРАВЯТ КОРЕМ  
    Една купичка пресни горски плодове или череши
    Един малък банан
    Една узряла праскова или круша
    Една прясна смокиня
    3-4 блокчета черен шоколад
    Чаша сок - фреш
    Две пълнозърнести бисквити

ВКУСНИ ХРАНИ, КОИТО НЕ ПРАВЯТ КОРЕМ       
    Две шепи семена
    Една шепа ядки
    Половин авокадо
    Хрупкави пръчици от пресни зеленчуци с хумус
    Две парчета шунка с няколко чери доматчета

ПОЧИВКИТЕ СА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ
Много важно е да намерите време за редовна почивка. Хормонът кортизол, който се отделя при стрес, предизвиква организма да трупа мазнини в коремната област. Доказано е също, че той забавя храносмилането, от което коремът се подува. Добрият нощен сън е от ключово значение за нормалното храносмилане и контролиране на апетита.

Двигателната активност може да изберете според предпочитанията си или най-добре се посъветвайте с добър фитнес-инструктор. 

" }-->

Коментари