Публикация

Токуда с награда за най-добра марка у нас

Болница Токуда получи наградата „Най-добра марка в областта на здравеопазването” в България.


Наградата бе връчена на изпълнителния директор на МБАЛ „Токуда Болница София” д-р Явор Дренски на официалната церемония на „Best Brand Awards 2011”, която се организира за първи път у нас.

Отличието за най-добра марка се връчва на организациите, които се стремят да предоставят на потребителите си услуги и продукти с най-високо качество, които са позиционирани на пазара като компании с мисъл за предоставяне на обществена ценност и са лидер в бранша си.

„Изключително съм горд, че тази първа по рода си награда в България бе присъдена на Токуда Болница София”, каза при получаването на приза д-р Дренски. „Това е признание за 5-годишните усилия на целия екип на нашата болница да създадем съвременно лечебно заведение, посветено на високите технологии в медицината и грижата за болния и страдащия човек. Мисията на японския инвеститор Токушукай Медикъл Корпорейшън и нейния собственик д-р Торао Токуда е именно това – да предостави на хората в България и региона достъп до високо качество на здравните услуги и внимание към пациентите”, подчерта изпълнителният директор на Токуда.

Той добави, че японската болница ще продължи да инвестира и усъвършенства потребителски ориентираната си политика и акцентира, че следващите стъпки са налагане на марката „Токуда Болница София” в целия географски регион и позициониране като център на медицински туризъм в България.

Коментари