Публикация

За храната и умората

Начинът на хранене има пряко отношение към налегналата ви умора...


Специалистите съветват да увеличите приема на течности, защото при техния недостиг организмът ви не може правилно да функционира. Бъдете внимателни с употребата на напитки, съдържащи кофеин.

Достатъчни са по една-две чаши кафе или чай на ден, за да повишите енергията си и да подобрите работата на мозъка. Прекомерното количество кофеин води до безпокойство, раздразнителност и снижаване на работоспособността.

Преразгледайте хранителните си навици. Това е много важно, ако искате да се избавите от умората. Подходящото меню подпомага обмяната на веществата и осигурява необходимата енергия.

Мозъкът ви също се нуждае от определено ниво на глюкоза за ефективната си дейност. Ориентирайте се към пълнозърнестите продукти.

Не пропускайте някое хранене, защото дългите прекъсвания водят до снижаване нивото на захар в кръвта.

Преяждането и недохранването са еднакво противопоказни при умора. Различните нискокалорични диети, както и ограничаването или изваждането от менюто на определени продукти могат да станат причина за недостиг на някои хранителни вещества, а това понякога е директно свързано с чувството на умора.

Ако отидете към другата крайност – преяждането, тялото ви ще хаби прекалено много енергия за храносмилане. Оптималният хранителен режим е 5-6 неголеми порции на ден.

" }-->

Коментари