Публикация

Когато полезното започне да вреди

Междинните закуски са важни за предотвратяване на преяждането по време на основните хранения.


Някои храни, които смятате за здравословни, крият допълнителни калории, мазнини и захар.

Изсушените плодове са известни с редица полезни свойства, но съдържат много захар и калории. Самият процес на изсушаване отнема част от важните вещества – най-вече фибри. Затова си помислете дали не е по-добре да хапнете пресен плод.

Ядките са изключително здравословни, но заради високата им калоричност трябва да внимавате с порциите. И тук важи правилото за баланс – твърде много полезни ядки в действителност вредят на талията. Може да пакетирате поотделно нужните дози от любимите си ядки, за да ви е по-лесно да не прекалявате. Орехите и бадемите са добър избор – 14 цели ореха на порция или 24 бадема.

Трябва да споменем и органичните храни, защото много хора се заблуждават от етикета „органично”. Това, че една храна е категоризирана като органична не означава автоматично, че тя е полезна. Важно е да четете етикетите и да проверявате хранителните стойности. Много органични закуски могат да съдържат повече сол и захар от препоръчаните дози.

Внимателно избирайте какво похапвате между храненията, за да не си вредите повече, отколкото смятате, че си помагате. Ключът на хубавата фигура е в баланса между поети и изразходвани калории. Хапвайте повече плодове и се движете.


                    





" }-->

Коментари