Кампаниите срещу тютюнопушенето са ефикасни
CredoWeb
CredoWeb
Компания
Кампаниите срещу тютюнопушенето са ефикасни

Кампаниите срещу тютюнопушенето са ефикасни

Рекламите карат хиляди да се откажат от вредния навик, според изследване

Кампаниите срещу тютюнопушенето са ефикасни, след като 100 000 души са отказали цигарите вследствие на подобна инициатива на американските здравни власти през пролетта на 2012 г., сочат резултатите от изследване.

Около 1,6 милиона пушачи са се опитали да откажат цигарите, 200 000 незабавно са спрели пушенето, а над 100 000 са станали непушачи след като видели рекламите в кампанията „Tips For Former Smokers” на американския Център за контрол и
превенция на заболяванията от 19 март до 10 юни м.г.

Става въпрос за първата платена от правителството национална рекламна кампания, поставила си за цел да убеди възможно най-много хора да откажат цигарите, информира БТА.

Резултатите показват, че 80 на сто от пушачите и 75 на сто от непушачите са видели рекламите в тази инициатива. Обажданията на специални телефонни номера, за да се дадат съвети, са се удвоили по време на кампанията. Посещенията на специализирани сайтове срещу тютюнопушенето пък са се увеличили 5 пъти в сравнение със същия период на миналата година.

Резултатите от изследването са публикувани в сп. „Лансет”.


Мнения