Публикация

Credoweb и НЗОК стартират съвместно онлайн проучване за качеството на болничното обслужване

Целта е да се получи обратна връзка за удовлетвореността на пациентите от лечението в стационар. Участвате в томбола с награди.


Много от жалбите, които постъпват в здравната каса, са свързани с качеството на болнично обслужване. Хората се оплакват от необходимостта постоянно да доплащат за нещо, от лошото отношение или некачественото лечение. Понякога разбират, че диагнозата, с която са записани в болницата, е много по-тежка от реалната, за която ги лекуват. От касата предполагат, че възраженията, които хората имат, са много повече. Желанието да се подаде жалба обикновено се потиска от осъзнаването на факта, че лечението на пациента зависи от лекаря или клиниката, които нарушават правилата.

Затова CredoWeb – новата онлайн мрежа, която свързва лекари и пациенти, стартира с подкрепата на НЗОК проучване за удовлетвореността от болничното обслужване. Тя е насочена към всички, които имат лични впечатления от престоя и лечението в стационар. Всички попълнили въпросите участват в томбола с 10 награди – комплекти хранителни добавки от „Екофарм”, всяка на стойност 25 лв.

За нас е много важно да получим обратна връзка за качеството на медицинската помощ от хората, които са били хоспитализирани, подчертават от НЗОК. Предстои поредица от проверки в лечебните заведения, планирани са и общи посещения заедно с агенция „Медицински одит”. Тяхната цел ще бъде именно да се установи дали са спазени правата на пациентите, дали е назначено най-подходящата терапия.

Към анкета за качеството на болничното обслужване


Коментари