Публикация

ТВ програми могат да увеличат консумацията на алкохол

Хората, които гледат по телевизията реклами или програми с употреба на алкохол, е по-вероятно да увеличат консумацията на спиртни напитки.


Хората, които гледат по телевизията филми, предавания или реклами с употреба на алкохол, по-често увеличават консумацията на спиртни напитки. Това са установили холандски учени в изследване, публикувано в Alcohol and Alcoholism journal.

Наблюдаването на пиещи хора по телевизията увеличава през това време 2 пъти изпитото количество алкохол.

Все още телевизията представя алкохола като позитивен социален ритуал, допълват учените.
Според тях рекламите на алкохол оказват дълготрайно влияние върху навиците на хората и тази връзка трябва да бъде изследвана по-обстойно.


Коментари