Публикация

Спорт за всеки мускул

За всеки човек може да се намери подходящ спорт...


Културизъм

Този спорт развива всеки мускул. Важно е да се знае, че, ако се занимавате с културизъм, не бива да спазвате диета. В противен случай вместо мастните от мускулите ви може да започнат да се изчерпват белтъчните съединения. И в крайна сметка вместо развита, мускулатурата ви ще стане отпусната. През седмицата с културизъм е добре да се занимавате не повече от два-три пъти по 30-45 минути (при това натоварване се изгарят 330-495 калории). Менюто ви трябва да съдържа тесто, картофи, варени моркови.

Баскетбол

Спортът тренира мускулите на краката и горната част на тялото. Интензивното плуване, което увеличава обема на белите дробове, добре допълва баскетбола. Необходимо е да консумирате продукти, съдържащи желязо и витамин С: птици, риба, тестени изделия, плодове. Те укрепват сърцето и подобряват кръвообращението.

Туризъм

Дългите походи подобряват кръвообращението, укрепват мускулите главно на краката и сухожилията. По-добър ефект можете да постигнете, ако повишите натоварването, носейки във всяка тежести от по няколко килограма. По този начин на всеки половин час вие изгаряте около 260 калории. Преди да тръгнете консумирайте плодове, богати на витамин С. По време на похода на всеки час изяждайте по един банан. Това ще ви помогне да съхраните формата си.

Колоездене

Разходките с велосипед, както и туристическите походи развиват мускулите на цялото тяло. При всекидневно колоездене в продължение на 20 минути вие ще се разделите с около 300 калории. Не бива да прекалявате с натоварването, защото вместо мастните съединения организмът ви ще започне да изгаря въглехидратите. Преди да се отправите на велоразходка, добре ще ви се отразят продукти, съдържащи малко глюкоза. Докато спортувате можете да си позволите тестени изделия (или банани). Това ще помогне на организма ви да съхрани белтъчните съединения в мускулите.

Алпинизъм

Спортът тренира главно мускулите на краката и ръцете, както и горната част на тялото. Това двойно натоварване оказва положително влияние на обмяната на веществата. За час катерене изгаряте около 600 калории. Ден преди да се отправите към планината консумирайте продукти, съдържащи въглехидрати (картофи, ориз, макарони), а сутринта – извара. В раницата сложете банани, тестени изделия, сирене.

Плуване

Уморените мускули се нуждаят точно от този спорт. Той подобрява и кръвообращението. Максимално бързо плувайте 30-50 метра кроул. Това ще допълни ефекта, ако бавно се плували 20 дължини по 25 метра. Най-много енергия (500-1000 калории) се изразходва при плуване в стиловете кроул и бътерфлай. Преди да отидете на басейна яжте продукти, съдържащи желязо (птици, риба, ракообразни), както и витамин С. Това повишава снабдяването на кръвта с кислород и увеличава силата ви.

Тенис

И този спорт тренира всички мускули, укрепва сърцето, костите, подобрява кръвообращението. Изследвания са доказали, че при 70-годишни жени, занимаващи се ежедневно с тенис, костите са почти толкова здрави, колкото и при 30-годишните. За един час изразходвате 426 калории. Доколкото тенисът е спорт, изискващ бързи реакции, необходимо е да се консумират продукти, съдържащи магнезий (гръцки орехи, тестени изделия).

" }-->

Коментари