Публикация
Как да направим успешна публикация в CredoWeb?
Вашата публикация в CredoWeb ще бъде успешна тогава, когато бъде видяна и най-вече прочетена от възможно най-голям брой таргетирани потребители
Публикуваното в CredoWeb съдържание е достъпно както в самата социалната мрежа за здраве, така и през Google. Публикациите достигат до регистрираните в платформата потребители чрез таргетиране по специалност и насочване към определена таргетна група (лекари/пациенти). Нерегистрираните потребители могат да стигнат до Вашите публикации чрез търсене по ключова дума или ако разглеждат профила Ви.
Някои важни правила за успешна публикация
- Пишете кратко, но съдържателно – ако искате да споделите дълга научна статия, направете кратко резюме, а самата нея добавете като прикачен файл
- Подбирайте добре
темите и езика според таргетната група – ако пишете за пациенти, заменете
научните термини с техните популярни наименования, ако статията Ви е за лекари, можете спокойно да използвате терминология
- Слагайте атрактивно заглавие – то е ключът към всяка статия (отново съобразено с тергетната група)
- Избирайте подходящи снимки – картината говори много повече от думите
- Таргетирайте статията по специалност - в CredoWeb информацията е структурирана в 40 различни медицински направления(специалности)
Насочвайте публикацията според таргетната група – популярните медицински текстове може да са интересни за пациентите, но с тях няма да блеснете пред своите колеги. Затова задължително посочвайте, за кого е подходяща статията: лекари; пациенти; двете групи
- Ако публикацията Ви съдържа информация за лекарства с рецепта, задължително трябва да я отбележите в чекбокса като заключен материал, който по закон може да бъде видим само за лекари
- Поставяйте подходящи ключови думи – представете си, че сте на мястото на търсещия (пациент или лекар) и напишете първите думи които Ви хрумнат. За допълнително улеснение те са разделени на: симптоми, заболяване, терапия, други. Не е важно да сложите много, а подходящите ключови думи
Коментари