Как да направим успешна публикация в CredoWeb?
CredoWeb
CredoWeb
Компания
Как да направим успешна публикация в CredoWeb?

Как да направим успешна публикация в CredoWeb?

Вашата публикация в CredoWeb ще бъде успешна тогава, когато бъде видяна и най-вече прочетена от възможно най-голям брой таргетирани потребители

Публикуваното в CredoWeb съдържание е достъпно както в самата социалната мрежа за здраве, така и през Google. Публикациите достигат до регистрираните в платформата потребители чрез таргетиране по специалност и насочване към определена таргетна група (лекари/пациенти). Нерегистрираните потребители могат да стигнат до Вашите публикации чрез търсене по ключова дума или ако разглеждат профила Ви.

Някои важни правила за успешна публикация
  • Пишете кратко, но съдържателно – ако искате да споделите дълга научна статия, направете кратко резюме, а самата нея добавете като прикачен файл
  • Подбирайте добре темите и езика според таргетната група – ако пишете за пациенти, заменете научните термини с техните популярни наименования, ако статията Ви е за лекари, можете спокойно да използвате терминология

  • Слагайте атрактивно заглавие – то е ключът към всяка статия (отново съобразено с тергетната група)
  • Избирайте подходящи снимки – картината говори много повече от думите
  • Таргетирайте статията по специалност - в CredoWeb информацията е структурирана в 40 различни медицински направления(специалности)

Насочвайте публикацията според таргетната група – популярните медицински текстове може да са интересни за пациентите, но с тях няма да блеснете пред своите колеги. Затова задължително посочвайте, за кого е подходяща статията: лекари; пациенти; двете групи

  • Ако публикацията Ви съдържа информация за лекарства с рецепта, задължително трябва да я отбележите в чекбокса като заключен материал, който по закон може да бъде видим само за лекари
  • Поставяйте подходящи ключови думи – представете си, че сте на мястото на търсещия (пациент или лекар) и напишете първите думи които Ви хрумнат. За допълнително улеснение те са разделени на: симптоми, заболяване, терапия, други. Не е важно да сложите много, а подходящите ключови думи
Реклама

Мнения