Как да се захраним правилно, след като сме подложили организма си на детоксикация
CredoWeb
CredoWeb
Компания
Как да се захраним правилно, след като сме подложили организма си на детоксикация

Как да се захраним правилно, след като сме подложили организма си на детоксикация

Захранването е изключително важно, за да бъде пречистването на организма ефективно

Когато подлагаме организма си на детоксикация, не трябва да забравяме, че пречистването на организма не е диета за отслабване, а начин да очистим тялото си от токсините и да регулираме метаболизма по най-добиря начин.

За правилно завършване на очистващия цикъл, захранването е не по-малко важно от стриктно изпълнената детоксикация, защото често пъти лесно и бързо се връщаме към старите си хранителни навици. Приемането на твърда, тежка, преработена храна, след като няколко дни сме били на разредени плодови сокове, е все едно да задръстим с гъста кал прочистената система.

Свикнете да спазвате естествените цикли на тялото:

от 8 часа вечерта до 4 сутринта се засилва процесът на обработване на храната и не се препоръчва никакво гризкане. До обяд е полезно да се приемат само плодове и плодови сокове, тъй като са засилени пречистващите функции на органите и системите. Тялото си набавя енергия от 12 часа на обед до 8 вечерта и това е най-доброто време за хранене.

Затова нека закуската да бъде от плодове: 2 кивита, 1-2 ябълки, 1-2 портокала. За междинната закуска в 10 часа си накиснете за четвърт час 2-3 с.л. овесени ядки и малко стафиди в топла вода или билков чай. Те могат да се носят от къщи или да се приготвят на работното място. Обядът може да съдържа повече въглехидрати, които освобождават по-бързо енергия: задушени картофи с копър, варен ориз със зеленчуци, картофена салата с лук, постен гювеч, салата от зеле и моркови с филийка ръжен хляб. Ястията могат да се гарнират с маслини. За вечеря се препоръчват повече белтъчини, тъй като те създават по-дълго усещане за ситост и не водят до натрупване на мазнини по корема и бедрата: салата със сирене, извара, яйце, тофу, яхния със соеви продукти.

По време на захранването месо не се препоръчва. На петия ден яжте нормално, но нека е по новите правила. Запазете прясно изцедения плодов сок към закуската и се опитайте да намалите млечните и месните продукти в менюто си, тъй като те образуват слуз и затрудняват храносмилането и усвояването на хранителните вещества в организма. 

Мнения