Публикация

CredoWeb с I награда от Българската уеб асоциация

Първата социалната мрежа, която свърза специалисти, пациенти и бизнес в здравеопазването у нас, получи признание за най-добър start-up проект за технологии и дизайн на 7-ото издание на престижния конкурс Български уеб награди


CredoWeb получи признанието за най-добър start-up проект в категорията за технологии и дизайн на 7-ото издание на конкурса Български уеб награди. Високата оценка бе дадена от квалифицирани специалисти по уеб дизайн, програмиране, уеб маркетинг, бизнес развитие, ползваемост, разработка, SEO, съдържание.

„Коментира се, че нивото на сайтовете тази година е много високо - най-високото, откакто съществува конкурса – отбеляза Александър Варов, водещ експерт в областта на дигиталните медии и маркетинг. - Наградата е хубаво нещо и заслужава радост. Но за мен много по-впечатляващи са енергията, визията, фокусът и упоритостта на екипа.“

CredoWeb e първата социална мрежа у нас, която свързва медици, дентални лекари, фармацевти, компании, институции, пациенти и всички, които споделят концепцията за здравето като начин на живот.

Създаването й е провокирано от факта, че здравето заема все по-централно място както в обществото, така и в интернет. В световен мащаб 80% от потребителите търсят информация за своето здраве онлайн. Необходимостта от дигитална комуникация се потвърждава и от проучвания на Европейската комисия, според които 6 от всеки 10 европейци ползват мрежата, когато се нуждаят от здравни съвети, а 90% от тях признават, че интернет им е помогнал.

CredoWeb e социална медия, чиято мисия е да улесни комуникацията в сферата на здравеопазването и да предостави лесен пряк достъп до експертна информация по здравни теми.

Тя е бизнесплатформа, която дава нови възможности за интерактивна комуникация на здравни продукти и услуги. Платформата дигитализира маркетинга на медицинските заведения и фармацевтичната индустрия.

CredoWeb разчита на личната мотивация на всеки да се включи в платформата.

Медицинските специалисти се представят с професионален профил. Те получават достъп до полезна за развитието им информация и обучение. Комуникират с колеги, пациенти, институции и дискутират важни общественозначими теми. Те могат да публикуват научни материали и да ги насочват към колеги. Споделят статии за здравословен начин на живот и превенция на заболявания, насочена към пациенти.

Медицинските специалисти изграждат имидж

и поддържат онлайн репутацията си, като популяризират професионалния си опит и постижения. За гилдията това е шанс да си върне доверието на обществото, да защити професионалната си чест и успоредно с това да изгради нов бизнесподход в работата си, основан на качество на услугите, комбинирато с модерна презентация и комуникация.

Медицинските заведения също участват в CredoWeb с профил, към който са свързани техните специалисти. Чрез него те популяризират интерактивно нова апаратура, терапевтични методи, постиженията на екипите си.

Чрез CredoWeb потребителите получават възможност да направят оптимален избор на лекар, ориентирайки се по неговата активност. Те могат да комуникират с медицински специалисти, институции и организации, като ги следват, задават им въпроси и като коментират актуални теми. Потребителите откриват експертна информация за научни постижения, нови подходи в лечението и здравни новини, които са генерирани от участниците в мрежата. За платформата е шанс да открият най-близката и най-добре заредена аптека.

Компаниите могат да комуникират както свои продукти, така и здравни теми и проблеми, за които предлагат решение. CredoWeb e идеален инструмент за дигитален маркетинг на фармацевтичните продукти с рецепта към медицински специалисти в затворената част на платформата. Онлайн репутацията на бранда на компанията и продуктите й се изгражда чрез информационни статии, видеа, интервюта и материали с участието на лекари и споделяне на истории на пациенти.

Аптеките също могат да имат свой профил в социалната мрежа. Чрез нея те имат възможност да популяризират актуални промоции, акции, да консултират онлайн и да получават обратна връзка от пациенти.

В платформата участват и институции като Министерството на здравеопазването, НЗОК, ИАЛ, съсловни организации като Българския лекарски съюз и Българския фармацевтичен съюз, научни дружества и пациентски организации. За тях CredoWeb e лесен начин да подобрят комуникацията със своите партньори и членове си, а и

да си гарантират необходимата обществена прозрачност

В CredoWeb вече са се включили над 7000 лекари, което е 1/3 от практикуващите в България. Уникалните потребители са над 130 000 месечно. 40 институции, организации, научни дружества и университети използват платформата за комуникация на своите инициативи. Няколко от най-големите фармацевтичти компании вече припознаха CredoWeb като партньор в дигитализирането на своя маркетинг към лекари и пациенти.

От есента CredoWeb излиза на чуждия пазар,

стартирайки в Австрия като тест за немскоезичните страни.

CredoWeb е предизвикателство за всички – и за медицинските специалисти, и за институциите, и за бизнеса, и за потребителите, защото дава много големи възможности, но същевременно изисква нагласа за дигитална активност и ангажираност. Сложната комбинация от хуманитарна, бизнес компонента и социална кауза предполага осъзнатост за новите тенденции и предимствата на модерните технологии.

Екипът на CredoWeb включва опитни, амбициозни и отворени към промените маркетинг, ИТ специалисти и експерти по комуникация и PR, водени от съзнанието, че работата по този проект е лична и обществена кауза.

Акушерство и гинекология Вътрешни болести Гастроентерология Инфекциозни болести Кардиология Медицинска генетика и ембриология Неврохирургия Нефрология Образна диагностика Обща медицина Ортопедия и травматология Педиатрия Психиатрия Ревматология Социална медицина и здравен мениджмънт Спешна медицина Спортна медицина Съдова хирургия Токсикология Урология Фармация Хирургия Хранене и диететика CredoWeb награда на CredoWeb Български уеб награди 2015 Първа награда start-up проект Александра Велева Александра Велева CredoWeb

Коментари

Елеана Симова
2 юли 2015 09:38

Поздравления за целия екип!

Честито! От сърце ви благодаря за прекрасната възможност да се самообразоваме и контактуваме с колеги от цялата страна! Дерзайте! С искрено уважения към вашия труд- Людмила Костова-Враца.

Лара Миланова
23 юни 2015 13:45

Страхотни сте! Поздравления за успеха и още по-големи успехи да жънете завбъдеще!

Надявам се това да е само началото...