Как да виждаме и разчитаме аурата?
23.06
Маргарита Пеева
Маргарита Пеева
Експерт
Как да виждаме и разчитаме аурата?

Как да виждаме и разчитаме аурата?

Значението на всеки един цвят на аурата

прочетете началото тук

източник в.Труд

Значението на всеки цвят

Аурата не е само и постоянно един-единствен цвят. Мислите и това, през което преминаваме, могат

Какво означава различния цвят на аурата

да променят цвета й. И все пак има един доминиращ нюанс. Ето основните цветове и значението им:

Червено – Авантюристи, хора, които постоянно искат да опитат нещо ново. В резултат на непрестанното им търсене на нови усещания често попадат в сложни и напечени ситуации. Червеното може да е знак и за мисли, насочени към материалното.

Синьо – Чудесни комуникатори. Светещите в синьо могат да предават мислите си и да убеждават околните. Те са интелигентни и много интуитивни. Успяват да балансират и успокоят околните.

Зелено – Креативни и старателни, хората със зелена аура са големи перфекционисти. Те търсят стабилност и могат да натрупат състояние. Способни са също така и да лекуват и помагат на околните.

Жълто – Притежателите на жълта аура не се привързват към нищо. Те имат голяма вътрешна сила, открили са мястото си в света и знаят какво искат. Жълтото говори за духовно просветление. Притежателите му са носителите на прогреса.

Оранжево – Много социални и общителни, хората с оранжева аура не обичат да са сами. Обичат да доставят удоволствие на другите и искат да се харесат. Популярни са и уверени. Много лесно избухват, но бързо им минава.

Лилаво – Чувствителни и емоционални, хората с лилава аура с лекота долавят какво чувстват околните. Потайни и мистериозни, те провокират любопитството и интереса на другите. Те от своя страна обичат да научават нови неща и да откриват.

Кафяво и черно – Кафявото е сигнал за вътрешно противоречие и липса на увереност. Колкото по-тъмен става цветът, толкова по-силни са негативните емоции, през които преминава притежателят на такава аура. Говори за депресия, завист, омраза, болест.

източник в.Труд

Реклама

Мнения