Публикация

Срещу болки в коленете - укрепете мускулите на бедрата


Болките в коленете при сгъване могат да се облекчат по естествен път -
като се укрепят  мускулите на бедрата.

Проучванията показват, че  заякването на тези ключови мускули на краката помага за съхраняването на хрущяла, който се стопява при появата на артрит.

При изследване на пациенти,  страдащи от остеоартрит на коляното, е установено, че силният четириглав мускул на бедрата ги е предпазил от разрушаване на хрущяла в областта на връзката между капачката на коляното и бедрената кост.

Силата на четириглавия мускул не помогнала особено на хрущялите в другите важни области на коляното, но при всички случаи хората с як четириглав мускул на бедрата  имали по-малко болки в коленете и били по-подвижни  от пациентите с по-слаби мускули.
Много  полезно за коленете е да се ходи заднешком,  като се слага единия  крак зад другия. Ходенето назад натоварва по-малко много важната връзка между капачката на коляното и бедрената кост.
То кара четириглавите мускули да се свиват и отпускат по различен начин от нормалното ходене. Свиването  концентрично и щадящо задната колянна кръстовидна връзка. Много често професионалните спортисти получават наранявания в това сухожилие.

Храни, полезни за ставите:

    * Зелен чай
    * Зеле
    * Джинджифил
    * Авокадо

Мощните флавоноиди, които се съдържат в зеления чай, помагат срещу възпаленията и облекчават симптомите на остеоартрита и ревматоидния артрит.
Зеленият чай обаче не гарантира изчезването на болките в коленете, но има още няколко изпитани метода за съхраняване на състоянието на коленните стави:

 - Като се намалят килограмите. Излишните килограми повишават риска от остеоартрит на коленете.

 - Като се пазят коленете от травми. Те утрояват риска от остеоартрит.
 -  Като се укрепи четириглавият мускул на бедрата, както и другите мускули на краката. Това отдалечава артрита.

Състоянието на коленете може да се подобри и от някои храни.

Установено е, че пациенти с болни колене се подобряват значително след редовно пиене на екстракт от джинджифил в продължение на 6 седмици. Джинджифилът има противовъзпалително действие. Много полезни за доброто състояние на коленните стави са също горските плодове, лененото семе, рибите, богати на Омега-3 и соята.

" }-->

Коментари