Публикация

Десетки светски личности и популярни лица ще са посланици на кампанията на КВЯТ

На 29 септември на ревю, представящо актуалните тенденции в избора на очила, те ще заявят отговорното си отношение към зрението на децата


На 24 септември  2014 в City Center Sofia известни личности със своите деца участваха в модно ревю на българската марка очила KWIAT („Квят”) в подкрепа на кампания за профилактика на детското зрение . По червената пътека минаха: Глория и Симона, София Борисова и Доротея, Аля Милушева и Ванеса, Ирен Онтева и Кристиан, Гeорги Енчев с Георги и Александър, Деси Цонева и Янчо, Ева Кикерезова и Ники,Румяна Маринова и Ванеса, Гергана Стоянова и Боян, Веселка Крачунова и Маги, Росица Рангелова и Йоанна, Йордана Димитрова и Себастиян, Паолина Петракиева и Божидара, Диана Митова с Теодор и Габриела, Пресияна Тимова и Александра, както и Петя Велкова със сестра си Ива Райкова, Дара Екимова, Виктория и Адриана Цветкови и др. Всички те показаха актуални модели слънчеви и диоптрични очила от колекциите KWIATComfort и KWIATJunior.

Кампанията за профилактика на детското зрение се провежда за трета поредна година и предвижда да достигне до над 2000 училища в страната чрез 28 Регионални инспекторати по образованието. Инспектори от Регионалните здравни инспекторати ще разпространяват информационни материали за кампанията при посещение на големите работодатели в областните центрове. Лице на кампанията е младата и талантлива певица и актриса Марина Кискинова. Известни личности от различни сфери – музика, спорт, медии и др. заедно със своите деца ще бъдат ангажирани като посланици на кампанията и предстои да бъдат обявени. Те ще заявят отговорното си отношение към детското зрение, като участват в специално събитие – ревю с очила, планирано за 29 септември в София.

 На снимката: Посланиците на кампанията през 2014

" }-->

Коментари