CredoWeb с награда за здравна иновация
CredoWeb
CredoWeb
Компания
CredoWeb с награда за здравна иновация

CredoWeb с награда за здравна иновация

Социалната мрежа за здраве бе призната от Българската агенция за лекарствена информация за лидер сред платформите в интернет, свързани със здравеопазването

CredoWeb спечели награда за здравна иновация и бе обявена за лидер сред интернет платформите, свързани със здравето. Престижното отличие бе присъдено от Българската асоциация за лекарствена информация (БАЛИ) на церемония по повод 5-годишния юбилей на организацията.

„Целта на конкурса бе да отличим значими проекти и достижения в областта на общественото здраве, а конкуренцията оспорвана“, заяви проф. Татяна Бенишева, председател на БАЛИ. Участваха иновативни лекарствени продукти, медицински изделия, хранителни добавки, софтуерни продукти, нови методики в областта на лекарствените регулации и в здравеопазването.

CredoWeb e първата социална мрежа у нас, която свързва медици, дентални лекари, фармацевти, компании, институции, пациенти и всички, които споделят концепцията за здравето като начин на живот. Създаването й е провокирано от факта, че здравето заема все по-централно място както в обществото, така и в интернет. В световен мащаб 80% от потребителите търсят информация за своето здраве онлайн.

CredoWeb e социална медия, чиято мисия е да улесни комуникацията в сферата на здравеопазването и да предостави лесен пряк достъп до експертна информация по здравни теми. Тя е бизнесплатформа, която дава нови възможности за интерактивна комуникация на здравни продукти и услуги. Платформата дигитализира маркетинга на медицинските заведения и фармацевтичната индустрия.

CredoWeb разчита на личната мотивация на всеки да се включи в платформата.

Медицинските специалисти в нея имат достъп до полезна за развитието им информация и обучение. Комуникират с колеги, пациенти, институции и дискутират важни общественозначими теми. Изграждат имидж и поддържат онлайн репутацията си, като популяризират професионалния си опит и постижения. За гилдията това е шанс да си върне доверието на обществото, да защити професионалната си чест и успоредно с това да изгради нов бизнесподход в работата си, основан на качество на услугите, комбинирато с модерна презентация и комуникация.

Чрез CredoWeb потребителите имат шанс за оптимален избор на лекар, ориентирайки се по неговата активност. Те могат да комуникират с медицински специалисти, институции и организации, като ги следват, задават им въпроси и като коментират актуални теми. Откриват експертна информация за научни постижения, нови подходи в лечението и здравни новини, които са генерирани от участниците в мрежата.

Компаниите могат да комуникират както свои продукти, така и здравни теми и проблеми, за които предлагат решение. CredoWeb e идеален инструмент за дигитален маркетинг на фармацевтичните продукти с рецепта към медицински специалисти в затворената част на платформата.

Аптеките популяризират актуални промоции, акции, консултират онлайн и получават обратна връзка от пациенти.

В платформата участват и институции като Министерството на здравеопазването, НЗОК, ИАЛ, съсловни организации като Българския лекарски съюз и Българския фармацевтичен съюз, научни дружества и пациентски организации. За тях CredoWeb e лесен начин да подобрят комуникацията със своите партньори и членове си, а и да си гарантират необходимата обществена прозрачност.

В CredoWeb вече са се включили близо 8000 лекари, което е 1/3 от практикуващите в България. Уникалните потребители са над 130 000 месечно. 40 институции, организации, научни дружества и университети използват платформата за комуникация на своите инициативи. Няколко от най-големите фармацевтичти компании вече припознаха CredoWeb като партньор в дигитализирането на своя маркетинг към лекари и пациенти.

CredoWeb вече излезе на чуждия пазар - развива се в Австрия като тест за немскоезичния пазар.

Българската асоциация за лекарствена информация е сдружение с нестопанска цел с основна дейност усъвършенстване на квалификацията, повишаване на професионалната компетентност и защита на професионалните интереси на своите членове от фармацевтичния бранш.Подпомага научноизследователската, образователна и регулаторна дейност в областта на лекарства, на медицински изделия, на хранителни добавки, козметика и значими за здравето към здравето продукти. 

Прикачени файлове

Проф. Татяна Бенишева, президент на БАЛИ, обявява наградите
Управителят на CredoWeb д-р Петър Велев (в центъра) в оживен разговор с проф. Татяна Бенишева
Управителят на CredoWeb д-р Велев, Лиляна Филипова, мениджър ключови клиенти, Силвия Александрова, мениджър продажби и Петър Галев, програмен директор на Хелт медия (от дясно на ляво) се радват на наг
Силвия Александрова, мениджър продажби, получава наградата от името на екипа на CredoWeb
Националният консултант по обществена здрава проф. Цекомир Воденичаров (в ляво) също бе сред наградените от БАЛИ
Д-р Екатерина Генова, мениджър бизнес развитие на фирма Екофарм (в ляво) с част от екипа си също уважи 5-годишнината на БАЛИ
Отговорният фармацевт на СТИНГ АД Аделина Любенова (с червения шал) също получи награда на БАЛИ
Председателят на БФС проф. Илко Гетов и главният секретар на БФС Светослав Крумов в компанията на доц. Добрияна Сиджимова, вицепрезидент на БАЛИ
Реклама

Мнения

17 ное 2015 08:41
д-р Павел Павлов
17 ное 2015 08:41

Честито!

16 ное 2015 19:09

Честито на целия екип и на всички, които повярваха в бъдещето на идеята да улесним комуникацията между всички в сферата на здравеопазването. CredoWeb като иновативен проект е плод на общите ни усилия! :)