Публикация

CredoWeb с награда за здравна иновация

CredoWeb с награда за здравна иновация

CredoWeb спечели награда за здравна иновация и бе обявена за лидер сред интернет платформите, свързани със здравето. Престижното отличие бе присъдено от Българската асоциация за лекарствена информация (БАЛИ) на церемония по повод 5-годишния юбилей на организацията.

„Целта на конкурса бе да отличим значими проекти и достижения в областта на общественото здраве, а конкуренцията оспорвана“, заяви проф. Татяна Бенишева, председател на БАЛИ. Участваха иновативни лекарствени продукти, медицински изделия, хранителни добавки, софтуерни продукти, нови методики в областта на лекарствените регулации и в здравеопазването.

CredoWeb e първата социална мрежа у нас, която свързва медици, дентални лекари, фармацевти, компании, институции, пациенти и всички, които споделят концепцията за здравето като начин на живот. Създаването й е провокирано от факта, че здравето заема все по-централно място както в обществото, така и в интернет. В световен мащаб 80% от потребителите търсят информация за своето здраве онлайн.

CredoWeb e социална медия, чиято мисия е да улесни комуникацията в сферата на здравеопазването и да предостави лесен пряк достъп до експертна информация по здравни теми. Тя е бизнесплатформа, която дава нови възможности за интерактивна комуникация на здравни продукти и услуги. Платформата дигитализира маркетинга на медицинските заведения и фармацевтичната индустрия.

CredoWeb разчита на личната мотивация на всеки да се включи в платформата.

Медицинските специалисти в нея имат достъп до полезна за развитието им информация и обучение. Комуникират с колеги, пациенти, институции и дискутират важни общественозначими теми. Изграждат имидж и поддържат онлайн репутацията си, като популяризират професионалния си опит и постижения. За гилдията това е шанс да си върне доверието на обществото, да защити професионалната си чест и успоредно с това да изгради нов бизнесподход в работата си, основан на качество на услугите, комбинирато с модерна презентация и комуникация.

Чрез CredoWeb потребителите имат шанс за оптимален избор на лекар, ориентирайки се по неговата активност. Те могат да комуникират с медицински специалисти, институции и организации, като ги следват, задават им въпроси и като коментират актуални теми. Откриват експертна информация за научни постижения, нови подходи в лечението и здравни новини, които са генерирани от участниците в мрежата.

Компаниите могат да комуникират както свои продукти, така и здравни теми и проблеми, за които предлагат решение. CredoWeb e идеален инструмент за дигитален маркетинг на фармацевтичните продукти с рецепта към медицински специалисти в затворената част на платформата.

Аптеките популяризират актуални промоции, акции, консултират онлайн и получават обратна връзка от пациенти.

В платформата участват и институции като Министерството на здравеопазването, НЗОК, ИАЛ, съсловни организации като Българския лекарски съюз и Българския фармацевтичен съюз, научни дружества и пациентски организации. За тях CredoWeb e лесен начин да подобрят комуникацията със своите партньори и членове си, а и да си гарантират необходимата обществена прозрачност.

В CredoWeb вече са се включили близо 8000 лекари, което е 1/3 от практикуващите в България. Уникалните потребители са над 130 000 месечно. 40 институции, организации, научни дружества и университети използват платформата за комуникация на своите инициативи. Няколко от най-големите фармацевтичти компании вече припознаха CredoWeb като партньор в дигитализирането на своя маркетинг към лекари и пациенти.

CredoWeb вече излезе на чуждия пазар - развива се в Австрия като тест за немскоезичния пазар.

Българската асоциация за лекарствена информация е сдружение с нестопанска цел с основна дейност усъвършенстване на квалификацията, повишаване на професионалната компетентност и защита на професионалните интереси на своите членове от фармацевтичния бранш.Подпомага научноизследователската, образователна и регулаторна дейност в областта на лекарства, на медицински изделия, на хранителни добавки, козметика и значими за здравето към здравето продукти. 

Прикачени файлове

Проф. Татяна Бенишева, президент н...
Управителят на CredoWeb д-р Петър ...
Управителят на CredoWeb д-р Велев,...
Силвия Александрова, мениджър прод...
Националният консултант по обществ...
Д-р Екатерина Генова, мениджър биз...
Отговорният фармацевт на СТИНГ АД ...
Председателят на БФС проф. Илко Ге...

Коментари

17 ное 2015 08:41
д-р Павел Павлов
17 ное 2015 08:41

Честито!

16 ное 2015 19:09

Честито на целия екип и на всички, които повярваха в бъдещето на идеята да улесним комуникацията между всички в сферата на здравеопазването. CredoWeb като иновативен проект е плод на общите ни усилия! :)