Носенето на джапанки може да влоши болката в седалищния нерв
21.08
Ташо Ташев
Ташо Ташев
Медицински специалист
Носенето на джапанки може да влоши болката в седалищния нерв

Носенето на джапанки може да влоши болката в седалищния нерв

Джапанките са почти толкова вредни, колкото обувките с висок ток!


Джапанките са синоним на топло време и удобство, но те също така са свързани с болка в седалищния нерв.

Как може да джапанките да влошат болката?

Симптомите на ишиас възникват, когато един от петте корена на седалищния нерв близо до долната част на гръбнака е компресиран или раздразнен. Обикновено, подлежащо заболяване е виновно за симптоми като усещане за парене в прасеца или изтръпване на крака, но ходенето с  джапанки също може да влоши вашия ишиас.
Когато ходите в джапанки, обикновено се свиват пръстите на краката, за да  не паднат от ходилото. Разходките с „накъдрени“ пръсти скъсява  крачките и намалява контакта със земята. На свой ред, тези промени в походката може да причинят проблем, чрез увеличаване на натиска върху долната част на  гръбнака.
Трябва ли да се спре носенето на джапанки?
Джапанки може не само да провокират ишиас, но те също се свързват с редица проблеми в краката и глезените.
Поради това, няма да е лоша идея да се откажете от джапанките напълно. Но ако не сте готови ето как можете да се сведе до минимум отрицателното въздействие на джапанките:

   - 
Ограничете времето в което носите джапанки. Като цяло, може да се избегне болката ако носите джапанки за кратки периоди от време. Не е особено разумно да ходите по цял ден с тях или да ги използвате при изпълнение на ежедневните задачи.

   - Купете си джапанки с твърда подметка. По-лесно е да се свият пръстите на краката с гъвкав чифт джапанки. За да спомогне за намаляване  на вашата  болка, закупуване на твърд чифт джапанки или сандали с регулиращи се презрамки е не лоша идея.
   - 
Никога не бягайте с тях. Нещата стават още по-зле, когато бягате с тях. Избягвайте увеличения натиск върху долната част на гърба, като винаги ходите с умерени темпове.

За ежедневните си нужди от обувки, избягвайте джапанки, сандали и обувки с висок ток. Вместо тях, намерете удобни обувки, които да поддържат сводовете на ходилото, няма да пренасят натоварването върху коленете и долната част на гърба и ходилата ще отпочиват в тях.

Ако краката ви не са щастливи, нищо над тях няма да е !


Реклама

Мнения