Публикация

Нетрадиционна кампания във "Фейсбук" срещу рака на гърдата


Нетрадиционен начин за повишаване на информираността за рака на гърдата се появи в социалната мрежа „Фейсбук”.

Новосъздадена група предизвиква жените да споделят с приятели и познати цвета на сутиените си с цел да увеличат броя на хората, които да се заинтересуват от болестта и да накара повече жени да се замислят за начините на превенция.

Хиляди потребители, предимно от женски пол, но и няколко мъже, се престрашиха да напишат в профилите си червено, черно, бежово, пурпурно или дори „нищо”.

Интересът е огромен и в момента групата „breast cancer awareness ♥ I updated my Status with my Bra colour” има над 60 000 почитатели. 

*Страницата е любителска и не е обвързана пряко с организация или сдружение.

Коментари