Хапчето за контрол на холестерола не може да изкупи греховете на безразборното хранене
Нолипид форте
Нолипид форте
Хранителни добавки
Хапчето за контрол на холестерола не може да изкупи греховете на безразборното хранене

Хапчето за контрол на холестерола не може да изкупи греховете на безразборното хранене

Комбинацията от НОЛИПИД ФОРТЕ и подходящ хранителен режим е инвестиция в здравето на вашето сърце

 

В своята книга „Вашето здраве е  във вашите ръце“ френският кардиолог и изтъкнат специалист по превантивна медицина д-р Фредерик Салдман пише: „Когато човек реши да се погрижи за здравето си, трябва да е наясно, че хапчето за понижаване стойностите на лошия холестерол, не може да изкупи греховете на лакомията. Няма как да продължиш да поглъщаш безнаказано мазнини и захар, очаквайки да получиш опрощение от медицината.“

Контролът над холестерола означава промяна в начина на хранене. И голямата новина тук е, че всеки, който има волята да го направи, ще открие, че храните, понижаващи по естествен път холестерола, действат и върху други „мишени“ – някои намаляват риска от развитие на диабет, други повлияват артериалното налягане, трети – наднорменото тегло. „Антихолестероловите“ храни действат на различни равнища: някои блокират абсорбацията  му в червата, други внасят разтворими влакнини, които подпомагат екскрецията му, или действат върху циркулиращия в кръвообращението холестерол.

Ето и списъка на д-р Салдман с

ХРАНИ, КОИТО ПОНИЖАВАТ СТОЙНОСТИТЕ НА ХОЛЕСТЕРОЛА

 

Патладжан

Ефектът му за понижаване на холестерола в кръвта е доказан научно и това се дължи на влакнините в състава му. Проблемът е, че той не се консумира суров, а след термична обработка лесно може да се превърне в попивателна за мазнини и да се превърне в истински калориен потоп. Затова е важно да хапва  задушен и подправен само с  пресни билки, няколко капки лимон или балсамов оцет.

 

Леща, нахут, червен фасул

Според резултатите от различни проведени изследвания, фасулът помага за понижаването на холестерола с близо 9 % за период от осем-девет месеца.

Моркови

Като изяждате по 2 моркова дневно, или приблизително 200 грама, можете да намалите нивото на лошия холестерол с 11 %. Това сочат резултати от проведено в САЩ изследване. Влакнините и пектинът в състава им буквално улавят мазнините в храносмилателния тракт и намаляват значително тяхното всмукване и преминаването им в кръвта. Богати са и на витамин Е, който има действие срещу LDL холестерола

Зелен чай

10 чаши дневно могат да понижат LDL холестерола с 16 %. Страхотно, но трудно постижимо. Освен че са много, тези чаши трябва да се изпият през първата половина от деня, тъй като може да повлияят на съня при по-чувствителните хора.

 

Шест ореха за дълъг живот

Мащабно проучване на Харвардския университет, в което д-р Фукс и колегите му събрали данни от 120 000 души, проследявани в продължение на 30 години, показва мощните защитни свойства на орехите. Всекидневната консумация на орехи позволява да се намали с близо 7, 5 %, а при някои хора дори до 16 % нивото на лошия холестерол. Към тази група на полезни ядки можем да причислим също лешниците и бадемите, но задължително сурови и без сол!

 

Други здравни експерти прибавят към този списък също:

Скумрия, сьомга, херинга и риба тон.

Те  съдържат добри количества мононенаситени мазнини, както и омега-3 мастни киселини. Диетолозите препоръчват да включим в седмичната си диета поне 2-3 ястия с риба за ограничаване на холестерола

Овесени ядки

Препоръчително е да консумираме около 20 г разтворими фибри на ден. Една купичка овесени ядки ни осигурява около пет грама от тях.
Те са наситени с доста разтворими фибри, помагащи за понижаването на нивото на лошия холестерол и повишаване нивото на добрия ("HDL")  в потока на кръвта.

Спанак

Той съдържа антиоксиданта лутеин, който предотвратява окисляването на холестерола и развитието на атеросклероза. Редовната консумация на спанак е свързвана с понижена честота на сърдечносъдови инциденти.

 

 

Куркума

Един от главните фармакологично активни компоненти в куркумата – куркуминът, предотвратява слепването на частиците, пренасящи холестерол. Куркуминът предотвратява окисляването на холестерола.

 

 

Чесън

Забавя стареенето на кръвоносните съдове, пречиства организма от мазнини. Чесънът е профилактика срещу образуване на тромби, понижава и кръвното налягане.

Ябълки

Пектинът, съдържащ се в ябълките, укрепва кръвоносните съдове. Влакната в обелката възпрепятстват затлъстяването. Трябва да се изяждат по 1-2 ябълки на ден за профилактика.

Кисело зеле – източник на витамин К2.

Калцият е много полезен за костите, но когато се натрупа в меките тъкани, като например в артериите, е рисков фактор за сърдечно съдови заболявания. И витамин К2 е този, който предотвратява смъртоносните калциеви натрупвания по стените на артериите.

Препоръчителната дневна доза витамин К2 е 80 микрограма. Освен в киселото зеле, се съдържа още в аспержи, броколи, тъмнолистни зеленчуци, пресен лук и сушени сини сливи.

 

За съжаление не винаги успяваме да се храним според съветите на диетолозите и здравните експерти или започваме да го правим, застрашени от вече надвиснал сърдечно съдов проблем. Тогава се налага да си помогнем с някакъв медикамент.

Ние, Нолипид Форте   препоръчваме нашия продукт, защото:

Множество клинични наблюдения доказват ефикасността му    за понижаване нивата на лошия холестерол. Това се дължи на комбинацията от 3 компонента в състава му:

  • Пектин
  • Поликозанол -  природна смес, получена от пречистената меласа на захарната тръстика. 
  • Витамин К2 
Реклама

Мнения