HI HYBRID! - конкурс за иновативен и ефективен хибриден проект

Най-голямата платформа за комуникация в медицината и здравеопазването на България CredoWeb обявява конкурс за ИНОВАТИВЕН И ЕФЕКТИВЕН ХИБРИДЕН ПРОЕКТ. Инициативата е естествено продължение на конференцията Pharma NextGen.

Ковид - пандемията сложи отпечатък върху живота и бизнеса на всички ни, провокира ни да мислим, работим и контактуваме хибридно. Затова темата на конкурса е обвързана именно с хибридния модел във всичките му форми и измерения. Нарекохме го приятелски HI, HYBRID.

Няма по-добра възможност за професионалистите, лидерите и иноваторите във фармата да представят сред своите колеги огромната помощ и добавена стойност, която предоставят на лекари, пациенти и общността като цяло. Покажете гордостта си от изключителните постижения на своя екип. За нас ще е чест да Ви дадем трибуна да споделите успехите си!

Начин на кандидатстване:

  • Попълване на кратък въпросник, целящ да опише проекта
  • Прилагането на снимки, видеа, презентации, други придружаващи материали не е задължително, но ще даде предимство на проекта и ще спомогне за по-пълното му презентиране пред журито. Можете да изпратите съпътстващите материали на marketing@credoweb.bg.
  • Срок за кандидатстване: 27.09.2022
Подробните условия за участие можете да намерите ТУК.

Включете се в конкурса, споделете своя опит и кажете смело HI HYBRID!
1. Име на кандидатстващата компания, организация или партньорство:
2. Име на проекта:
3. Каква е целта, която сте искали да постигнете или проблемът, който сте искали да решите?
4. Ключови елементи от сценария- място, време, таргетни групи участници:
5. Опишете накратко събитието/подхода/лонча:
6. Какви канали за комуникация използвахте?
7. Какво е съотношение на офлайн и онлайн активности в рамките на проекта и защо сте се спряли на него?
8. Участие на трети страни/подизпълнители? В коя част на проекта?
9. Как измерихте ролята на отделните канали ? Как измерихте резултатите и постигането на целите? Как оценихте добавена стойност, която предоставихте на лекари, пациенти или общността като цяло?
10. Как бихте формулирали в 2 изречения най-важното за проекта като цяло и за предимствата на хибридния модел, който сте избрали в частност?
11. Бихте ли желали да изпратите допълнителни придружаващи материали? Можете да го направите като ни напишете имейл на marketing@credoweb.bg.
12. Данни за контакт: