PHARMA NEXTGEN 2021
Участници
Мнения
PHARMA NEXTGEN 2021
Участници
Мнения
Описание
На 26-ти октомври за трета поредна година се проведе събитието Pharma NextGen, което премина при голям професионален интерес и в него се включиха над 260 експерти от 42 компании.
Участниците се обединиха около следните основни предизвикателства пред индустрията, които са и ключовите фактори за успех:
- Повишаване на дигиталното IQ на организацията
- Необходимост от ново сегментиране на базите с лекари по критерий дигиталност
- Преосмисляне и преформулиране на профила и функциите на медицинския представител в хибридния маркетинг на сегашната реалност
- Ключова роля на съдържанието
- Преминаване от по-старите и по-силови PUSH формати като банер, нюзлетър, статия, уебинар към нови, по-интерактивни и асинхронни, за да се включи всеки в удобно за него време и място.
- Ролята на данните, статистиката и анализите за успеха /data-driven approach/
- Интегриран подход , а не дигитален маркетинг в изолация
Може да видите пълен запис по описаната по-долу програма, както и отделните видео презентации
ПРОГРАМА НА СЪБИТИЕТО
14:00-14:05
Откриване
14:05-14:15
Какво означава за фармацевтичната индустрия дигитална трансформация
Хорхе Левинсон
Country Commercial Lead Pharmaceuticals for Bayer Romania, Bulgaria, Republic of Moldova
14:15-14:23
Иновативни модели на комуникация в новия световен ред в здравеопазването
Марио Илиев
Country Manager Montavit
14:23-14:28
Как да дозираме отдалечения контакт с лекарите?
Сава Огнянов
Country Manager Bulgaria and Moldova for Polpharma
14:28- 14:40
Как да се отличим и да задържим вниманието на медицинските специалисти в дигиталния шум
Д-р Кунчо Трифонов
Managing director Health PR
14:40-14:47
Как да станем част от ежедневието на медицинския специалист чрез мрежата от сайтове на Google?
Видео презентация, CredoWeb
14:47- 14:50
Да чуем лекарите и фармацевтите: Дигитален шум и спам – как да се справим?
14:50-15:15
Сесия с въпроси и отговори
15:15-15:25
Дигиталните проекти между неизбежната необходимост и премерения риск
Норман Гуглeв
Therapy Area Manager for Astellas Bulgaria, Hungary and Romania
15:25- 15:35
Дигитални кампании в условията на COVID. Фокус върху остеопорозата
Нели Босева
Senior Associate Value, Access & Policy, Amgen Bulgaria
Румяна Петрова
Scientific Communication Manager, Amgen Bulgaria
15:35-15:45
Да чуем лекарите и фармацевтите: Дигиталната комуникация – предимства, предпочитани формати, препоръки към индустрията
15:45-16:00
По покана на Ecopharm
проф. д-р Тодор Кантарджиев с анализ за развитието на пандемията и професионалната комуникация в новите условия
16:00-16:20
Предизвикателството Национален план за контрол на рака
Лиляна Филипова
Client Project Manager CredoWeb
Ролята на индустрията като партньор на институции и пациентски организации
Проф. д-р Албена Златарева
Policy Lead Bulgaria, North Macedonia and Kosovo, Weastern Balkans Project Lead MSD
16:2-16:45
Сесия с въпроси и отговори
16:45-16:50
Закриване на конференцията
Видео