За мен
Специалист по детско езиково развитие и комуникативни нарушения.
* Завършва Пловдивски Университет „Паисий Хилендарски“ през 1999г. с образователно-квалификационна степен бакалавър по специална педагогика, а през 2001г. получава магистърска степен по логопедия в същия университет. През 2008г. завършва Великотърновския университет “Св.Св. Кирил и Методий” с образователна квалификационна степен магистър по психология. Сертификати - WISC IV, DENVERII и др.
* От 2000г. до момента работи в Центъра за психично здраве /като част от екипа на ОДС за детско-юношеско психично здраве/ – гр. Пловдив. От 2006 до 2007г. е логопед-консултант в МЦ “Св. Врач” – гр. Пловдив. От 2003 до 2004г. е специалист-консултант по речева рехабилитация на афазии в Многопрофилна болница за активно лечение “Свети Панталеймон” – гр. Пловдив. От 1999г. до 2001г. е логопед-консултант в диагностично-консултативен център “Филипополис” – гр. Пловдив. През 1998-1999г. е логопед-косултант в клиниката по пластична и краниофациална хирургия – гр. Пловдив. /на доброволни начала/.
* Специалист-консултант в сайта www.zadecata.com, на доброволни начала.
* От 2003 година е член на Съюза на учените в България.
* От 2009 е член на Дружеството на психолозите в България. 2009-2010 е член на Координационния съвет на Дружеството на психолозите в България, клон Пловдив. Председател на секция „Научна и издателска дейност” към ДПРБ – клон Пловдив
* Успехи при терапия на заекване, афазия, дислалия, дисфазия на развитието, дизартрия на развитието и др.
* Научни интереси в областта на логопедията, детската психология, невропсихологията и др.
![Закъснения и нарушения на речта и езика](http://d34t42wpe6kclg.cloudfront.net/bg/live/publication/1/1/6/116707/pictures/2/zakasneniya-i-narusheniya-na-rechta-i-ezika-head-media-IMS_260x152_RKAR_IME.jpg)
![default image](../../../../../assets/nopicture.png)
Честотата на нарушенията на говора и езика са около 13% при деца на възраст от 2 до 5 години...
![Как да подкрепим социалното и емоционално развитие на детето](http://d34t42wpe6kclg.cloudfront.net/temp/04_07_2019/746f207a457dd2e6c523b8121e50f7b5_validationType-1-IMS_260x152_RKAR_IME.jpg)
![default image](../../../../../assets/nopicture.png)
Социалното и емоционално развитие включва формиране на взаимоотношения, учене на социални умения,...
Публикации
![Закъснения и нарушения на речта и езика](http://d34t42wpe6kclg.cloudfront.net/bg/live/publication/1/1/6/116707/pictures/2/zakasneniya-i-narusheniya-na-rechta-i-ezika-head-media-IMS_380x220_CR_IME.jpg)
![Как да подкрепим социалното и емоционално развитие на детето](http://d34t42wpe6kclg.cloudfront.net/temp/04_07_2019/746f207a457dd2e6c523b8121e50f7b5_validationType-1-IMS_380x220_CR_IME.jpg)
![Езиково-говорно развитие при децата по месеци](http://d34t42wpe6kclg.cloudfront.net/temp/24_06_2019/7ba5ab17e5310e8ebfe50f9fd53805b4_validationType-1-IMS_260x152_RKAR_IME.jpg)
![default image](../../../../../assets/nopicture.png)
Децата започват да общуват от най-ранна възраст. Говорът при тях се формира под влияние на общува...